3

پرداخت وام مسکن ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان با رفع مشکل ضمانت

  • کد خبر : 10508
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۰۷

سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان وظیفه کمیته امداد نیست و این نهاد تنها مسوول تامین مسکن برای مددجویان است از پرداخت وام مسکن ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان و رفع مشکل ضمانت این وام خبرداد. حسین انواری با بیان اینکه سالانه ۷ تا ۸ هزار مسکن با توجه به میزان […]

سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان وظیفه کمیته امداد نیست و این نهاد تنها مسوول تامین مسکن برای مددجویان است از پرداخت وام مسکن ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان و رفع مشکل ضمانت این وام خبرداد.

حسین انواری با بیان اینکه سالانه ۷ تا ۸ هزار مسکن با توجه به میزان بودجه در کمیته امداد به مددجویان این نهاد اختصاص می‌یابد، گفت: برخی از ساخت و سازها با همکاری مسکن مهر و بخشی هم با وزارت مسکن و بنیاد مسکن احداث می‌شوند.

وی افزود: بودجه مربوط به ساخت و سازها در کمیته امداد توسط دولت تخصیص داد می‌شود و علاوه بر آن در برخی از استان‌ها هم اعتبارات خاص توسط استاندار اختصاص می‌یابد.خانه‌ها در حوزه مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن و در حوزه شهری با همکاری وزارت مسکن احداث می‌شوند، ضمن اینکه در حوزه مسکن روستایی علاوه بر ساخت‌وساز، تسهیلاتی نظیر تعمیر، بازسازی و گسترش مساحت خانه به مددجویان ارائه می‌شود.

از شهرک‌سازی و مسائلی نظیر آن برای مددجویان خودداری می‌شود

سرپرست کمیته امداد در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد از سهم خود در مسکن مهر برای رفع نیاز مسکن مددجویان استفاده می‌کند، عنوان کرد: در نهاد کمیته امداد این اعتقاد وجود دارد که خانواده‌های تحت پوشش این نهاد مانند سایر خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف شهری اسکان یابند و از شهرک‌سازی و مسایلی نظیر این خودداری می‌شود/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر