2

تامین منابع مالی وام ۳۰ میلیون تومانی مسکن خبرنگاران با دستور احمدی‌نژاد

  • کد خبر : 10538
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۰۸

محمد شیخان در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر با مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک مرکزی، وزارت راه و شهرسازی و نهاد ریاست‌جمهوری، آیین‌نامه اجرایی اعطای وام ۳۰ میلیون تومانی مسکن خبرنگاران در حال تهیه و تدوین است. وی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور […]

محمد شیخان در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر با مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک مرکزی، وزارت راه و شهرسازی و نهاد ریاست‌جمهوری، آیین‌نامه اجرایی اعطای وام ۳۰ میلیون تومانی مسکن خبرنگاران در حال تهیه و تدوین است.

وی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور برای تامین منابع مالی وام مسکن خبرنگاران خاطرنشان کرد: با نهایی شدن این آیین‌نامه اجرایی و بر اساس دستورالعمل تعیین شده، اعطای این وام به خبرنگاران واجد شرایط آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس‌جمهور درباه هدیه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی رئیس‌جمهور به خبرنگاران نیز گفت: مراحل اجرایی اعطای این هدایا به خبرنگاران در حال انجام است و سعی ما بر این است که این هدایا هرچه زودتر به دست خبرنگاران برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر