2

رئیس دادگستری استان تهران :از آمران به معروف حمایت می کنیم.

  • کد خبر : 105707
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹

علیرضا آوایی، رئیس دادگستری استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص دومین گردهمایی احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در جاهایی که آمار به معروف مورد تعرض قرار می‌گیرد نیاز به حمایت قانونی که این گردهمایی برای این امر برگزار شده است.

رئیس دادگستری استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا آمران به معروف نیاز به آموزش دارند، گفت: بله نیاز به آموزش است و به اعتقاد بنده باید شیوه‌های بهتر صورت گیرد تا ما شرایط بهتری را شاهد باشیم که اگر جوانی مرتکب لغزش شد و از روی نادانی خطایی را مرتکب شد، رفتار آمر به معروف به شکلی باشد که جوان متوجه شود آمر به معروف خیرخواه است. آنها باید با زبان متناسب اقدام به امر به معروف کنند به این شکل که ما کمتر شاهد حوادث باشیم. در واقع با این آموزش‌ها جوانان متوجه می‌شوند که آمر به معروف خیرخواه است و باید اقدامات از سوی آمر به معروف کارشناسی و اخلاقی باشد.

آوایی در پاسخ به سوال خبرنگاری  مبنی بر اینکه مردم از حمایت‌های قضایی برای آمران معروف معترضند، گفت: همیشه ما از آمران به معروف حمایت کرده‌ایم و در چارچوب قانون این امر صورت گرفته است و اگر کسی مدعی است که حمایت وجود ندارد به ما اعلام کنید تا پیگیری کنیم. ما از آمران به معروف و چه غیر آمر حمایت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا با کمبود قاضی مواجه هستید، اظهار داشت: بله با کمبود قاضی مواجه هستیم که آرام آرام این موضوع جبران می‌شود و تا آخر امسال بخشی از کمبود جبران می‌شود ولی به طور کلی مجموع پرونده‌ها بیش از ظرفیت قضات است که باید تلاش کنیم این موضوع جبران شود.

وی در خصوص پرونده جواد لاریجانی گفت: در خصوص این پرونده از سخنگوی قوه قضائیه سوال کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]