4

خانه تکانی در وزارت کار ادامه دارد/ صدور ۹ حکم جدید از سوی ربیعی

  • کد خبر : 106374
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶

تغییر و تحولات در معاونان و مدیران هر وزاتخانه‌ای پس از روی کار آمدن دولت‌ جدید مرسوم است و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از این تغییرات مستثنی نبود و تاکنون ۹ حکم در این وزارتخانه از سوی ربیعی صادر شده است.

همزمان با ۲۵ مرداد و آغاز به کارفعالیت علی ربیعی، وزیر کار در ساختمان ۱۱طبقه آزادی؛ موجی از عزل و نصب‌ها در سطوح بالا و میانی در این وزارتخانه آغاز شد.معاونت روابط کار،معاونت رفاه اجتماعی، معاونت سرمایه انسانی و توسعه اشتغال، معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌ها، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت امور تعاون و بخش بین الملل بخش‌هایی است که بنا بر مسئولیت خود وظایفی را بر دوش دارند.

تغییر و تحول در وزارت کار دولت روحانی به شرح زیر است.

احمد فیاض‌بخش، با حکم علی ربیعی به عنوان مدیرعامل جدید شستا معرفی شد.

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد ستاری‌فر مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

بنابر این گزارش، همچنین سیدتقی نوربخش از طرف هیئت امنای تأمین اجتماعی به عنوان مدیرعامل این سازمان انتخاب شد؛ پیش از این صمدالله فیروزی سرپرست سازمان تأمین اجتماعی بود.

با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، ابوالقاسم سرحدی زاده،وزیر اسبق کار، مشاور ربیعی شد.

اما طی چند روز گذشته، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی دکتر حسن طایی را با مأموریت‌های ۱۰ گانه برای حل معضل بیکاری به عنوان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد، پیش از این علی اکبر لبافی، مسئولیت این معاونت را برعهده داشت.

پیش از این نیز افرادی مانند عبدالرحمن تاج الدین نماینده اسبق اصفهان و احمد میدری نماینده مجلس ششم به عنوان معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی و نیز معاون رفاه وزارت تعاون کار و رفاه منصوب شدند.

یکی از تغییر و تحولات ،‌ انتصاب مدیر عامل جدید بانک توسعه تعاون بود. ربیعی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عضو هیئت مدیره بانک مسکن، مدیرعامل بانک توسعه تعاون شد.

معاونت روابط کار از جمله معاونت‌های مهم در این وزارتخانه است که روز گذشته «سیدحسن هفده‌تن» با امضای ربیعی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

به گزارش تسنیم، کوروش پرند معاون، وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون تعاون و حسین‌نژاد مدیرعامل صندوق مهر امام رضا براساس اخبار رسیده در سمت خود ابقا و حکم آنها طی روزهای آینده از سوی وزیر تعاون صادر خواهدشد.

بخش بین الملل، معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌ها و بانک رفاه کارگران بخش هایی است که هنوز تغییر نیافته است و باید منتظر ماند و دید چه تغییراتی در این بخش حاصل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر