2

انتصابات جدید در سازمان نظام پزشکی

  • کد خبر : 106398
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱

رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی احکامی جداگانه رضا لاری‌پور را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان نظام‌پزشکی و علیرضا ناصری را به عنوان مشاور امور فرهنگی و هنری خود منصوب کرد.

فارس: رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی احکامی جداگانه رضا لاری‌پور را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان نظام‌پزشکی و علیرضا ناصری را به عنوان مشاور امور فرهنگی و هنری خود منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان نظام پزشکی، در متن حکم صادره خاطب به دکتر رضا لاری‌پور آمده است: “نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات امام عصر(عج) و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی سازمان، در پیشبرد اهداف متعالی سازمان موفق و موید باشید.”

پیش از این دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی حکمی دکتر رضا لاری‌پور را به عنوان مشاور خود در امور جوانان منصوب کرده بود.

همچنین رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی صدور حکم جداگانه‌ای دکتر علیرضا ناصری را به عنوان مشاور امور فرهنگی و هنری خود را منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به دکتر علیرضا ناصری آمده است:نظر به مراتب تعهد،؛ تخصص و سوابق ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در امور فرهنگی و هنری منصوب می شوید. رجاء واثق دارم با دانش و تجربه سترگ جناب عالی در این حوزه، ارتباط و تعامل موثری که در هر دو بخش فرهنگی – هنری و جامعه پزشکی دارید، شاهد دستاوردهای ارزشمندی در زمینه تعامل سازمان با جامعه فرهنگی و هنری کشور، کمک به بالندگی فرهنگی جامعه فرهیخته پزشکی در بستر هنر، شناسایی و تکریم هنرمندان جامعه پزشکی، ترویج و تسهیل فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه پزشکی باشیم. امید است در پرتو الطاف الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) در پیشبرد اهداف متعالی سازمان موفق و موید باشید.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی پیش از این علیرضا ناصری را به سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106398

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر