1

معاون رسانه ای وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

  • کد خبر : 106865
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱

معاون جدید رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اعتمادسازی و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در افکار عمومی را از اولویت های این معاونت دانست.

به گزارش مهر، مرتضی نظری با اشاره به در نظر داشتن مدل  مطلوبی از همکاری با رسانه ها که  در آن تنها  از نظر مکان و استقرار میان فعالان رسانه و روابط عمومی  فاصله  وجود خواهد داشت ، گفت : در این مدل ، ما به عنوان روابط عمومی و رسانه ها ، هر دو از نظر فضای ذهنی در یک سپهر مفهومی و منظومه  معنایی سیر می کنند.  الگویی  که حتی در صورت توافق شاید به اشتراک مکانی نیز بینجامد .

وی با اشاره به این مطلب که معتقدیم آموزش وپرورش می تواند به گفتمان غالب  همه دغدغه مندان ایران آینده تبدیل شود ، افزود: هدف ما در اختیار داشتن خبرنگار هوادار است ، اما نه هوادار وزیر و مدیران  ارشد وزارتی . بلکه هوادار گفتمان آموزش وپرورش پیشرفت  گرا و تحول خواه .

نظری مردم گرایی، مخاطب محوری ، پاسخگویی ، تزریق امید به مخاطبان   میلیونی ، تصمیم گیری بر مدار تدبیر و تربیت آینده گرایانه فرزندان ایران را از جمله اصول حاکم بر آموزش وپرورش که همزمان ، بهبود کیفی اوضاع را نیز در نظر دارد ، خواند و اظهار کرد : همراهی هر گروه به همراهی رسانه ها بستگی دارد ، البته این اشتراک معنایی هرگز به معنی فروکاستن درخواست از نگاه نقادانه  خبرنگاران نیست ، بلکه می خواهیم حضور منتقدانه، آزاد و مستقل رسانه ها در راستای این گفتمان و تقویت آموزش وپرورش  در جامعه ایران مورد ارزیابی قرار گیرد .

وی ادامه داد : پرهیز از اقتدارگرایی در رفتار  رسانه ای و مفاهمه به جای اعمال قدرت و دخالت ، اولویت رفتار ما بارسانه است و در تلاشیم  شکل جدیدی از همکاری بین روابط عمومی و رسانه ها به وجود آوریم که پایانی بر تمام  فاصله های مجازی و مفهومی گذشته باشد ، لذا برای ما یارانی وفادار تر از خبرنگاران در این امر خطیر وجود ندارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106865

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]