5

تحویل همه خانه‌های مسکن مهر شهر پردیس تا پایان سال ۹۴

  • کد خبر : 106942
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تا پایان دی‌ماه تحویل داده می‌شوند و همه تعهدات مسکن مهر این شهر تا سال ۹۴ محقق خواهد شد.

افق نیوز/ مهدی هدایت اظهار کرد: همه تعهدات دولت قبلی در بخش مسکن مهر اجرا می‌شود چرا که بخش سنگینی از واحد‌های مسکن مهر پردیس تحویل داده شده و باقی‌مانده واحد‌ها تا پایان سال ۹۴ نیز به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی گفت: یکی از آخرین پروژه‌هایی که در مسکن مهر کلید زده شد در شهر جدید پردیس بود؛ به‌گونه‌ای که از شهریور سال گذشته ساخت ۷۴ هزار واحد مسکونی آغاز شد.

هدایت تاکید کرد: از جمله نکات مثبت شهر جدید پردیس نسبت به دیگر شهرهای جدید اجرای همزمان خدمات زیربنایی و رونمایی است که این شهر توانسته این خدمات را در کنار ساخت واحد‌های مسکونی ارائه دهد.

تحویل همه خانه‌های مهر پردیس تا پایان سال ۹۴

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس دلیل این امر را تزریق همزمان آورده متقاضی با تسهیلات بانکی عنوان و اظهار کرد: واحد‌هایی که به مرحله‌ نهایی رسیده‌اند مدیون پرداخت آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی هستند.

وی گفت: در حال حاضر که گفته می‌شود مسکن مهر متوقف می‌شود و شایعاتی از توقف مسکن مهر پردیس در میان است درصورتیکه هیچ رکود یا توقفی در ساخت و تکمیل ساخت واحد‌های نیمه‌کاره نیست.

هدایت اظهار کرد: به شرط تکمیل کلیه‌ خدمات زیربنایی و روبنایی، همه واحدهای مسکن مهر پردیس تا پایان سال ۹۴ تحویل داده می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا اواسط سال ۹۴ معادل ۳۵ هزار واحد در حال ساخت پردیس نیز به متقاضیان تحویل داده شود.

 

فعلا هیچ ثبت‌نامی در چارچوب مسکن مهر نداریم

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: فعلا هیچ ثبت‌نامی در چارچوب مسکن مهر نداریم و ثبت‌نام‌ برای واحدهای جدید متوقف شده است و این بدین معنی نیست که ساخت مسکن ارزان‌ قیمت متوقف شده باشد بلکه برنامه‌های دیگری بدین منظور ارائه می‌شود.

وی وضعیت شهر جدید پردیس را این گونه عنوان کرد که در شهر جدید پردیس مسکن مهر در دو بخش آغاز شد؛ بخش اول پروژه‌های ۱۷ هزار واحدی بودند. ۱۰ هزار واحد در فاز سوم آغاز شد و ۳۰۰۰ واحد باقی‌ مانده در فاز ۹ آغاز به کار کرده است.

به گفته‌ مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از میان ۳۰۰۰ واحد مسکونی در فاز ۹ حدود ۲۰۰۰ واحد تکمیل و تحویل داده شده‌ و قرار است مابقی واحد‌ها تا پایان دی‌ماه به متقاضیان تحویل داده شوند.

وی گفت: هنوز برخی خدمات روبنایی و زیربنایی در فاز ۹ تکمیل نشده و به سرعت و به شرط تامین آب و فاضلاب هزار واحد دیگر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

تحویل واحدهای مسکن مهر فاز ۸ و ۱۱ پردیس از ابتدای سال آینده

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: فاز‌های جدیدی که در قالب مسکن مهر آغاز شده است در فاز‌های ۸ و ۱۱ بودند که این واحد‌ها در حال ساخت هستند و تحویل آنها از ابتدای سال ۹۳ تا پایان سال ۹۴ صورت می‌گیرد.

هدایت تاکید کرد: اولویت تحویل واحد‌های مسکونی مهر در فاز‌های ۸ و ۱۱ براساس واریز و ثبت‌نام متقاضیان است.

وی تاکید کرد: روزانه از ۵۰۰ متقاضی برای انعقاد قرار‌داد پیش‌فروش دعوت می‌شود.

ایسنا/به گفته‌ مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس ۵۰۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است که قرار است هر دو – سه ماه یکبار تعدادی از این واحد‌ها تحویل داده شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر