1

بازیگران مشهور گزارشگر فوتبال شدند +تصویر

  • کد خبر : 107275
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۸:۳۵

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون با حضور در مسابقه تلویزیونی «آقای گزارشگر» به گزارشگری فوتبال می‌پردازند. این مسابقه تلویزیونی به کارگردانی هنری و تهیه‌کنندگی مهدی محمدی پس از پایان ماه صفر از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

مرحله نخست مسابقه «آقای گزارشگر» چندی پیش در سالن آمفی تئاتر برج آزادی برگزار شد و ضبط مرحله دوم آن هم از هفته آینده آغاز می‌شود. مرحله دوم این برنامه بخش جدیدی دارد که در آن حدود ۱۳ بازیگر سینما و تلویزیون همچون رضا رویگری، نیما شاهرخ‌شاهی، سیاوش خیرابی، مجید واشقانی، ارژنگ امیرفضلی، مجید مشیری، مهران رنجبر، محمدرضا شیرخانلو و… با گزارشگری مسابقات فوتبال با یکدیگر رقابت کرده تا در نهایت یک نفر به عنوان برگزیده این بخش انتخاب شود.

بینندگان در هر قسمت از این برنامه که به صورت هفتگی و در قالب ۴۵ دقیقه با اجرای محمدرضا احمدی از شبکه سه پخش خواهد شد، شاهد رقابت علاقه‌مندان به گزارشگری فوتبال در قالب گروه‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره خواهند بود. در پایان برنامه هم داوران و کارشناسان فوتبال حاضر در برنامه یک نفر را به عنوان برگزیده معرفی خواهند کرد.

کارگردان هنری و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «آقای گزارشگر» درباره هدفش از ساخت این برنامه ورزشی گفت: هدف از این مسابقه کشف استعداد‌های حوزه گزارشگری مسابقات فوتبال از سراسر کشور است و امیدواریم با این برنامه گامی در این جهت برداریم.

 

 

مهدی محمدی افزود: بسیاری از گزارشگران شناخته شده فعلی، از طریق مسابقه‌ای که ده سال پیش در تلویزیون برگزار شد قدم به این عرصه گذاشتند و به نظرم اکنون پس از گذشت ده سال از ساخت آن برنامه، به طراحی رقابتی دیگر در این حوزه و کشف استعدادهای تازه نفس و جدید نیاز داشتیم.

وی تصریح کرد: حوزه گزارشگری مسابقات فوتبال همواره علاقه‌مندان بسیاری را در میان دوستداران ورزش به خود اختصاص داده و بخصوص بسیاری از جوانان که استعدادی در این حوزه دارند، علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه هستند. این عده همواره در انتظار فرصتی برای بروز و ارائه توانمندی‌های خود بوده و این برنامه فرصتی برای آنهاست.

محمدی همچنین درباره روند برگزاری این مسابقه اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان اولیه‌ برنامه در سایت شبکه سه، حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر کشور برای حضور در این رقابت ثبت نام کردند که گزینش اولیه آنها حدود یک هفته به طول انجامید و در نهایت ۶ هزار نفر در محل برگزاری مسابقه حضور یافتند. این افراد در مرحله نخست برنامه به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان و به تشخیص داوران و کارشناسان برنامه، از میان آنها ۱۴۰ نفر به دور بعدی مسابقه راه یافتند.

وی با بیان این‌که افراد منتخب از گروه‌های سنی و تحصیلی مختلفی بودند، کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین سن شرکت‌کننده در برنامه را اعلام کرد: پسری هشت ساله کوچک‌ترین و مردی پنجاه‌وپنج ساله بزرگ‌ترین شرکت‌کنندگان این مسابقه بودند. ضمن این‌که برای ایجاد تنوع در برنامه‌سازی تلاش کردیم تا افراد منتخب از گروه‌های سنی و تحصیلی و شهرهای مختلفی باشند.این تهیه‌کننده درباره زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم این مسابقه اظهار کرد: در مرحله دوم این مسابقه ۱۴۰ فرد منتخب در گروه‌های ده نفره قرار می‌گیرند و با برگزاری مسابقه یکی از آنها به فینال راه می‌یابد. در مرحله سوم هم رقابت نهایی بین فینالیست‌ها برگزار می‌شود.

وی درباره تغییرات ساختاری برنامه گفت: در سری دوم مسابقه دکور برنامه به طور کامل تغییر می‌کند.

محمدی درباره ملاک‌های داوری در مرحله دوم هم بیان کرد: در مرحله دوم مسابقه داوری‌ها کمی سخت‌گیرانه‌تر می‌شود. شناخت بازیکن، نحوه گزارشگری، نوع ارتباط با مخاطب، اطلاعات فرعی گزارشگر و میزان شناخت او از بازیکنان قدیمی و جدید و… از معیارهایی است که داوران به آن توجه می‌کنند.

برنامه آقای گزارشگر کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان در حوزه گزارش ورزشی در سه مرحله اصلی برگزار می‌شود.

در مرحله نخست این مسابقه جواد خیابانی، پیمان یوسفی، علیرضا علی‌فر، محمد سیانکی، محمدرضا احمدی و محمدرضا بالاپور داوران بخش گزارشگری و مجید صالح، امیرحسین پیروانی، هوشنگ نصیرزاده، هادی طباطبایی و اصغر مازیار داوران بخش کارشناسی فوتبال بودند.

جام جم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107275

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر