2

اسلام ستیزی کنونی در حقیقت ادامه نژاد پرستی تاریخی است

  • کد خبر : 10742
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲

“اسلام ستیزی ادامه نژادپرستی امریکا” استفن شیهی نویسنده لبنانی-امریکایی نویسنده لبنانی – امریکایی می‌گوید، اسلام ستیزی کنونی در حقیقت ادامه نژاد پرستی تاریخی است که همیشه در جامعه امریکا وجود داشته است. به گزارش خبرنگار پرس تی‌وی، استفن شیهی در کتاب جدیدش تحت عنوان “اسلام ستیزی: کمپین ایدئولوژیکی علیه مسلمانان” به بررسی ریشه‌های اسلام ستیزی […]

“اسلام ستیزی ادامه نژادپرستی امریکا”

استفن شیهی نویسنده لبنانی-امریکایی
نویسنده لبنانی – امریکایی می‌گوید، اسلام ستیزی کنونی در حقیقت ادامه نژاد پرستی تاریخی است که همیشه در جامعه امریکا وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار پرس تی‌وی، استفن شیهی در کتاب جدیدش تحت عنوان “اسلام ستیزی: کمپین ایدئولوژیکی علیه مسلمانان” به بررسی ریشه‌های اسلام ستیزی و اهداف غرب از گسترش آن می‌پردازد.

شیهی در این کتاب می‌نویسد، در نتیجه گسترش اسلام ستیزی در امریکا، مسلمانان این کشور در جامعه با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.

وی همچنین به گزارش افشاگرانه اخیر درباره اف‌بی‌آی اشاره می‌کند که مسلمانان به رغم همکاری با مقامات امریکا، هدف تعقیب، بازداشت و بازجویی قرار می‌گیرند.

شیهی که یک مسیحی لبنانی است، در امریکا بزرگ شده است. وی به عنوان یک امریکایی – عرب تاکنون بارها تبعیض نژادی در جامعه امریکا را تجربه کرده است.

شیهی که هم اکنون استاد مطالعات عرب در دانشگاه کارولینای جنوبی امریکا است، خاطر نشان می‌کند که گسترش اسلام ستیزی حتی می‌تواند بر روند برگزاری و نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ در امریکا تاثیر گذارد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10742

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر