3

بانوان بسیجی نماد واقعی زن مسلمان هستند

  • کد خبر : 107528
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵

فرمانده سپاه بانه گفت: بانوان بسیجی نماد واقعی زن مسلمان هستند و این پیام عظیم را که حجاب و رعایت اصول اخلاقی مانع پیشرفت و ترقی نیست بلکه زمینه‌ای برای سرعت بخشی به پیشرفت است در جامعه به گوش همگان رسانده‌اند.

سرهنگ امیر اکبری امروز در مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج و تجلیل از فعالان بسیج جامعه زنان که در سالن ارشاد اسلامی بانه برگزار شد بسیجیان را مدافعان اصلی کشور و نظام دانست.

وی گفت: ویژگی‌های بسیج سبب شده که امروز این حرکت عظیم به عنوان یک ارزش در جامعه مطرح شده و هر روز افراد بیشتری جذب این نهاد انقلابی شوند.

فرمانده سپاه بانه به فعالیت زنان بعد از پیروزی انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب امروز زن ایرانی به عنوان نمونه‌ای کامل از زن اسلامی در عرصه بین‌الملل مطرح است  و جامعه زنان ایران با بهره گرفتن از تمام برابری های اجتماعی و حقوق مدنی می توانند در تمام امورات هم پا با مردان به پیشرفت و اعتلای ایران کمک کنند.

وی گفت: فضای فراهم شده در کشور برای بروز استعدادهای ذاتی بانوان در کنار حفظ ارزش‌های فطری آنها سبب شده بانوان بتوانند توانایی خود را عملی کرده و در راستای خدمت به کشور به کار گیرند.

اکبری بانوان بسیجی را نماد واقعی یک زن مسلمان دانست و افزود: امروز قشر بسیج این پیام عظیم را که حجاب و رعایت اصول اخلاقی مانع پیشرفت و ترقی نیست بلکه زمینه‌ای برای سرعت بخشی به پیشرفت است در جامعه به گوش همگان رسانده‌اند.

در این مراسم از فعالان زن عرصه‌های اجتماعی، هنری و ورزشی بانه توسط بسیج خواهران این شهرستان تجلیل شد.

هم اکنون ۶ هزار زن بسیجی در شهرستان بانه فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر