1

گربه های اشرافی وارث ثروت میلیاردی یک مرد+تصاویر

  • کد خبر : 107554
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳

یک مرد میلیاردر امریکایی علیرغم داشتن ۵ فرزند تمام ثروت خود اعم از یک ملک ۴۰۰۰ متری و ۲۵۰ هزار دلار پول نقد را برای دو گربهمحبوبش به ارث گذاشت.

“سر لئون شپارد” ۷۹ ساله بعد از مرگش خانواده اش را در شوک بزرگی فرو برد. وقتی چند ماه بعد از مرگ این مرد میلیاردر وصیتنامه او گشوده شد مشخص گردید وی تمام ثروت خود را به گربه های محبوبش بخشیده است. در وصیت نامه او ذکر شده است تمام پولها و ملک خصوصی او برای آسایش و رفاه این دو گربه هزینه شود و زمانیکه این گربه ها مردند هرچه از ارثیه میلیاردی باقی بماند برای فرزندان او خواهد بود.

این مرد رئیس یک شعبه محلی ” بنیاد غذا و اقتصاد ” امریکا بود که در سال ۱۹۹۴ بازنشست شده و از آن هنگام تمام وقتش را در کنار گربه های محبوبش سپری کرده است. به گفته همسایگان این مرد علاقه عجیبی به دو گربه محبوبش داشته و هرگز از آنها جدا نبوده است. در حال حاضر وارث آقای میلیاردر متوفی ۵ فرزند ، ۱۲ نوه و ۶ نتیجه است که برای رسیدن به ثروت رویایی او باید تا مرگ گربه ها صبر کنند. سابقا نیز یک هتل دار بزرگ نیویورکی خانم ” لئونا هلمسکی” ۱۲ میلیون دلار از ثروت خود را برای سگ محبوبش به ارث گذاشت.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107554

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]