2

فرمانده کل سپاه:بسیج خیمه انقلاب را مستحکم نگه داشته است

  • کد خبر : 107692
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

فرمانده کل سپاه با تمجید از فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گفت: بسیج علاوه بر مشخصه‌های نظامی توانسته است در عرصه‌های دیگر هم خیمه انقلاب را مستحکم نگه دارد.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در گفت‌وگویی درباره ارزیابی خود از عملکرد بسیج در ۳۵ سال عمر این سازمان افزود: این که آمریکا و دشمنان استکباری انقلاب اسلامی در برابر جمهوری اسلامی در کنار حجم انبوهی از مشکلات داخلی از گزینه نظامی سخن می‌گویند، یک بلوف و گزافه‌گویی بیش نیست زیرا آنها با وجود بسیج و درخششی که این نیروی مردمی معتقد و پای کار انقلاب داشته‌اند دیگر حتی نمی‌توانند خیال تعدی به جمهوری اسلامی را در سر بپرورانند. آنها از توانمندی‌های جمهوری اسلامی بویژه بسیج ده‌ها میلیونی ایران مطلع هستند.

 

وی با اشاره به خدمات بسیجیان به انقلاب اسلامی، شهید تهرانی‌مقدم را نمونه بارز یک بسیجی و پاسداری که همواره پا در رکاب انقلاب و عامل قدرت جمهوری اسلامی بوده، دانست و ادامه داد: اقدامات این شهید بزرگوار و همراهانش که همواره با روحیه بسیجی و ایثار همراه بود، موجب شد ابرقدرت‌های دیروز و امروز توان هیچگونه اقدامی نظامی در مورد ایران نداشته باشند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کوچک‌ترین اشتباه نظامی در مورد ایران موجب می‌شود که آمریکایی‌ها بیشترین خسارت تاریخی را به چشم خود مشاهده کنند و بسیاری از امکانات آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان در منطقه و خارج از منطقه در تیررس ایران است.

 

جعفری در پایان گفت: بسیج علاوه بر این‌ها در ابعاد دیگر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توانسته ستون‌های مستحکم دیگری را زیر خیمه انقلاب بنا کند و نتیجه این اقدامات، امنیت امروز ایران در منطقه ناآرام غرب آسیاست و همه ما مرهون بسیجیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر