1

پوری سلطانی در بخش مراقبت‌های ویژه

  • کد خبر : 107696
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

پوری سلطانی همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

شیفته سلطانی، برادرزاده پوری سلطانی، درباره وضعیت او به خبرنگاری گفت: در حال حاضر وضعیت ایشان کمی بهتر شده است. البته هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. طی عملی گلوی ایشان را سوراخ کرده‌ و لوله‌ای وارد ریه‌شان کرده‌اند. در حال حاضر با کمک دستگاه تنفسی حال‌شان کمی بهتر شده است. به طور کلی وضعیت‌شان خوب است و به کمک آن دستگاه حال‌شان بهتر شده است و آرامش بیش‌تری دارند. امروز هم که به دیدن‌شان رفتم، ایشان نوشتند که یک کتاب برایم بیاور. امیدواریم در روزهای آینده با بهبودی بیش‌تر از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شوند.

 

پوری سلطانی از حدود ۲۳ روز قبل بر اثر بیماری قلبی، عفونت ریه و بیماری برونشیت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کسری بستری است. برادرزاده او تأکید کرده است: خانم سلطانی به توصیه پزشکان ممنوع‌الملاقات هستند و باید در آرامش کامل باشند. خودشان هم تمایل ندارند کسی در وضعیت بیماری، ایشان را ببیند.

 

پوری سلطانی در سال ۱۳۱۰ به دنیا آمده است. او از پایه‌گذاران علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در ایران است. سلطانی جایزه ترویج علم ایران را از جانب انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران دریافت کرده است. او که پایه‌گذار مرکز ملی کتابداری و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران بوده،‌ در حال حاضر عضو هیأت علمی گروه کتابداری کتابخانه ملی ایران است.

 

پوری سلطانی، همسر مرتضی کیوان است که در دوران حکومت پهلوی کشته شد. احمد شاملو در شعرش، علاوه بر یاد کردن از کیوان، از او هم نام برده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]