2

قیمت سکه و دلار در بازار امروز ۰۶ آذر

  • کد خبر : 107807
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳

در حالی که صبح امروز قیمت دلار و سکه با کاهش همراه شده بود هم اکنون قیمت‌ها در بازار تقویت شده و هر دلار با ارز ۲۹۸۵ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ارزش ۸۷۴ هزار تومان فروخته می شود.

تسنیم: قیمت دلار و سکه که از صبح امروز (چهارشنبه ششم آذرماه) نسبت به روز گذشته وارد مدار صعودی شده بود از ساعتی قبل بار دیگر وارد مدار صعودی شده است.

برهمین اساس دلار که تا ظهر به ۲۹۶۰ تومان رسیده بود هم اکنون با ارزش ۲۹۸۵ تومان در صرافی ها فروخته می شود. همچنین در صرافی‌ها نرخ یورو ۴۰۵۵ تومان، پوند انگلیس ۴۸۵۰ تومان، درهم امارات متحده عربی ۸۱۷ تومان و یوان چین ۴۹۰ تومان ثبت شده است.

طلافروش‌های سبزه میدان هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با قیمت ۸۷۴ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را با قیمت ۸۷۴ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی را با قیمت ۴۴۵ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی را با قیمت ۲۵۳ هزار تومان و سکه یک گرمی را با قیمت ۱۷۱ هزار تومان می فروشند.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی با ارزش ۸۹ هزار و ۴۰۰ تومان و هر اونس طلای جهانی با ارزش ۱۲۵۱ دلار قیمت گذاری شده و مورد مبادله قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107807

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر