3

جانباز ۴۵ درصد،خودروی پژوی خودش را به قحطی‌زدگان سومالی اهدا کرد.

  • کد خبر : 10818
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۶

جانباز ۴۵ درصد شهر خمین با فروش خودروی پژو خود، ۸۰ میلیون ریال بهای آن را به قحطی‌زدگان سومالی اهدا کرد. علی کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به انگیزه خود از ‌این اقدام خداپسندانه گفت: با دیدن صحنه‌های دردناک جان دادن کودکان سومالی از تلویزیون که بر اثر گرسنگی […]

جانباز ۴۵ درصد شهر خمین با فروش خودروی پژو خود، ۸۰ میلیون ریال بهای آن را به قحطی‌زدگان سومالی اهدا کرد.

علی کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به انگیزه خود از ‌این اقدام خداپسندانه گفت: با دیدن صحنه‌های دردناک جان دادن کودکان سومالی از تلویزیون که بر اثر گرسنگی یکی پس از دیگری جان خود را از دست می‌دادند تصمیم گرفتم با تبعیت از مقام عظمای ولایت کمک ناچیز خود را تقدیم مردم مظلوم سومالی کنم.

وی افزود: با دیدن تصاویر وضعیت دردناک مردم سومالی زمانی که خود را جای آنها گذاشتم ‌اندیشیدم که ‌خدا می‌توانست این بلا را در کشور ایران عزیز نازل کرده و مردان و زنان و کودکان کشورم به این مصیبت دچار شوند.

کارمند اداره برق شهرستان خمین اظهار داشت: حال که این مصیبت گریبانگیر ما نشده است همه ما باید به جبرانش به کمک مردم سومالی شتافته و به امتحان بزرگ خداوند به خوبی پاسخ دهیم.

کوثری با اشاره به کمک ۲۰ میلیون تومانی رهبر مظعم انقلاب به کشور سومالی بیان داشت: شاخص همه حرکات و سکنات ما مقام معظم رهبری است و زمانی که ایشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک‌های ۲۰ میلیون تومانی خود را به مردم سومالی اهدا کردند، ما نیز باید با تبعیت از ولایت فقیه با کمک‌های ناچیز خود د‌ر این راه خیر گام برداریم.

وی درباره نحوه فروش پژو ۴۰۵ گفت: من برای رضایت خدا و نجات جان کودک مظلوم و بی‌گناه سومالی تصمیم گرفتم مقدار ناچیزی از دارایی خود را که خدا ‌به صورت‌ امانت در اختیارم قرار داده در این راه خیر هزینه کنم و چون سرمایه‌ای نداشتم برای گرفتن وام به چند‌ بانک مراجعه کردم، اما چون نتوانستم به دلیل مشکلات اخذ تسهیلات، وامی دریافت کنم با همسر و فرزندانم مشورت کردم و تصمیم گرفتم ماشینم را در این راه تقدیم کنم.

این جانباز خاطر نشان ساخت: با موافقت اعضای خانواده ماشین را به هلال احمر شهرستان خمین برده و از رئیس جمعیت هلال احمر خواستم با فروش خودرو درآمدش را به مردم سومالی اهدا کنند که آنها از من خواستند خودم خودرو را فروخته و وجهش را پرداخت کنم.

کوثری ادامه داد: برای فروش خودرو به چند‌ بنگاه رفتم و در نهایت آن را به قیمت ۸ میلیون تومان فروخته و بهایش را طی فیشی به منظور کمک به مردم گرسنه سومالی تقدیم کردم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر