1

خیابانی به نام ایران در قلب اسرائیل! +تصاویر

  • کد خبر : 108450
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰

اخیرا تصاویری از یک خیابان به نام ” ایران ” در اسرائیل در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که کاربران ایرانی با غرور و کری خوانی برای اسرئیلی ها از آن یاد می کنند.

به گزارش قلم فردا ، به تازگی تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر  شده که در آن تابلویی در یکی از خیابان های رژیم صهیونیستی را نشان می دهد که نام “ایران ” بر روی آن نقش بسته است.
 
کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی با مانور بر روی این تصاویر به کری خوانی در برابر صهیونیست ها پرداخته  و پیام های با مضمون این که ” اسرائیل ایران تو را فتح کرده را انتشار داده اند. “
 
این تابلو که به سه زبان فارسی ، عبری ، انگلیسی بر روی یک دیوار نقش بسته ناظر به محله ایرانیان مقیم تل آویو است که با نام ایران مشهور شده است.
 
 
 
اسرائیلی که از نام ایران وحشت داشته و دارد گویا حریف ایرانیان مقیم پایتختش هم نتوانسته بشود تا از نامگذاری یک خیابان به نام ایران جلوگیری کند و یا اینکه قصد دارد با عدم جلوگیری از نام گذاری یک خیابان در پایتختش به نام ” ایران ” پز حقوق بشری بدهد و تبلیغات رسانه ای بکند!
 
نکته جالب تر اینکه در این خیابان ” ایران ” محله ایرانیان مقیم تل آویو کوچه های فرعی با نام مشاهیر ایرانی از جمله ” کورش ” نیز مشاهده می شود .
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108450

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر