2

فهرست پرطرفدار‌ترین تیم‌های فوتبال جهان

  • کد خبر : 108812
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

منچستر‌یونایتد بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید در صدر فهرست پرطرفدار‌ترین تیم‌های جهان قرار گرفته است.

منچستر‌یونایتد بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید در صدر فهرست پرطرفدار‌ترین تیم‌های جهان قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، هواداران امروزه نقش زیادی در موفقیت تیم‌های خود دارند طوری که خیلی از باشگاه ها شماره ۱۲ خود را به خاطر هواداران خود بایگانی کردند. تیم‌های اروپایی به لطف فوتبال حرفه‌ای در این قاره توانستند در سال های اخیر هواداران زیادی در سراسر جهان جذب کنند.

سایت teendigest در گزارشی ۱۰ باشگاه پرطرفدار فوتبال جهان را اعلام کرد که در این فهرست منچستر‌یونایتد بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید در صدر فهرست پرطرفدار ترین تیم های جهان قرار دارند.

در زیر با ۱۰ باشگاه پرطرفدار جهان آشنا می‌شویم البته یادآور می‌شود تعداد هواداران تیم‌ها تخمینی است و بر مبنای تعداد هواداران در شبکه‌های اجتماعی است.

۱- منچستر‌یونایتد (۳۵۴ میلیون هوادار)

منچستر‌یونایتد پرطرفدار ترین تیم جهان است. کسی که بیش از همه باعث شده است منچستر‌یونایتد به این جایگاه دست یابد، سر آلکس فرگوسن است که در طول حضور خود در این تیم توانست با افتخارات زیاد خود این تیم را به جایگاه بزرگی برساند. آنها موفق ترین تیم بریتانیایی‌ تاریخ هستند. تخمین زده می‌شود منچستر یونایتد ۳۵۴ میلیون هوادار داشته باشد.

۲- بارسلونا (۲۷۰ میلیون هوادار)

بارسلونا با ورزشگاه بزرگ خو در رده دوم پرطرفدار ترین تیم‌های فوتبال جهان است. قطعا حضور بازیکنان بزرگی در طول دهه اخیر از جمله روماریو ، رونالدو، رونالدینیو ، ریوالدو و لیونل مسی مهم‌ترین عامل برای داشتن این تعداد هوادار در سطح جهان است.

۳- رئال‌مادرید (۱۷۴ میلیون هوادار)

رئال مادرید برترین باشگاه قرن بیستم در رده سوم پرطرفدارترین تیم‌های جهان قرار دارد. رئال‌مادرید باشگاه ویژه ای است که افتخارات گسترده ای که در طول تاریخ کسب کرده است آنها را در بین باشگاه‌های دیگر متمایز کرده است.حضور ستارگانی مثل دیوید بکام ، رائول و کریستیانو رونالدو تاثیر زیادی در این موفقیت داشته است.

۴- چلسی (۱۳۵ میلیون هوادار)

چلسی لندن تیم پرهواداری است که در رده چهارم قرار گرفته است. چلسی در طول دهه گذشته به افتخارات ریز و درشت زیادی در فوتبال جهان دست یافته است که باعث شده است هواداران این تیم چه در شرق آسیا و چه در نقاط دیگر حس بهتری نسبت به تیمشان داشته باشند. چلسی در شبکه های اجتماعی هواداران زیادی دارد و به نظر می‌رسد ۱۳۵ میلیون هوادار دارد.

۵- آرسنال (۱۱۳ میلیون هوادار)

آرسنال دیگر تیم لندنی است که در رده پنجم قرار گرفته است. توپچی ها به این مشهور هستند که هواداران پرشوری در سراسر جهان دارند. آنها همیشه حامی تیمشان بودند حتی اگر مدت ها به قهرمانی نرسند. تخمین زده شده است آرسنال ۱۱۳ میلیون هوادار دارد.

۶- میلان (۹۹ میلیون هوادار)

میلان در حالی با ۹۹ میلیون هوادار در رده ششم قرار گرفته است که نسبت به اینتر رقیب دیرینه خود بیش از ۵۰ میلیون هوادار دارد. این تیم محبوب در ایتالیا در دهه ۹۰ توانست با ستارگان بزرگ خوو هواداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کنند. میلان تاکنون ۷ بار در لیگ قهرمانان اروپا موفق شده است به قهرمانی برسد.

۷- لیورپول (۷۱ میلیون هوادار)

لیورپول بزرگ با هواداران تیفوسی خود در رده هفتم قرار گرفته است. تاریخ غنی میلان در دهه ۷۰ باعث شده است لیورپول هواداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند. هنوز فوتبالدوستان شور و شوق لیورپولی‌ها را در فینال استامبول از یاد نبردند که بازی ۳- صفر باخته برابر میلان را به تساوی ۳-۳ تبدیل کرد و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. تخمین زده شده است لیورپول ۷۱ میلیون هوادار در سراسر جهان دارد.

۸- اینتر (۴۹ میلیون هوادار)

اینتر یکی از تیم‌های شناخته شده در جهان است که در رده هشتم قرار گرفته است. اینتر تیمی پرافتخار است که ۳۰ جام بزرگ کسب کرده است که ۱۸ قهرمانی آن در لیگ بوده است. تخمین زده شده است اینتر ۴۹ میلیون هوادار داشته باشد.

۹- بایرن‌مونیخ (۲۴ میلیون هوادار)

بایرن‌مونیخ قهرمان آلمان و لیگ قهرمانان اروپا در رده نهم قرار گرفته است. هواداران فوتبال آلمان جزو متعصب ترین هواداران فوتبال در جهان هستند. آنها موفق ترین تیم در فوتبال آلمان هستند.

۱۰- یوونتوس (۲۰ میلیون هوادار)

یوونتوس با داشتن ۲۰ میلیون هوادار در رده دهم فهرست پرهوادارترین تیم‌های فوتبال جهان قرار گرفته است . آنها باشگاهی پرافتخار در فوتبال اروپا هستند. بیانکونری در تاریخ ۱۱۰ ساله خود افتخارات زیادی کسب کرده است که باعث شده است این تیم به پرافتخارترین تیم ایتالیایی تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر