3

امکان ثبت نام بازنشستگان برای بیمه طلایی

  • کد خبر : 10973
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴

معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام بازنشستگان فرهنگی برای ثبت‌نام در بیمه طلایی، گفت: آموزش و پرورش با جدیت این مساله را دنبال می‌کند تا بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته نیز به مرحله اجرا برسد و در این راستا در حال رایزنی با شرکت بیمه آتیه‌سازان […]

معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام بازنشستگان فرهنگی برای ثبت‌نام در بیمه طلایی، گفت: آموزش و پرورش با جدیت این مساله را دنبال می‌کند تا بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته نیز به مرحله اجرا برسد و در این راستا در حال رایزنی با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ است.

اسفندی افزود: از زمان اعلام ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته برای دریافت بیمه طلایی تاکنون حدود ۷۵۰ هزار بازنشسته فرهنگی ثبت‌نام کرده‌اند این در حالیست که تعداد بازنشستگان فرهنگی به همراه خانواده‌هایشان یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هستند.

معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش درصدد اجرایی کردن این طرح است به احتمال زیاد سایت ثبت‌نام برای افرادی که از ثبت‌نام جا مانده‌اند مجدد باز خواهد شد تا همه بازنشستگان فرهنگی به همراه خانواده‌هایشان برای بیمه طلایی ثبت نام کنند.

به گفته اسفندی تاکنون دو بار سایت ثبت‌نام باز شده و برای بار سوم نیز این امکان فراهم خواهد شد/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام
    قابل توجه همه فرهنگیان عزیز و زحمت کش که عمری همچون شمع برای روشنایی ایران وفرزندان آن سوختند.جمعی ازدانش آموزان دبیرستان شاهدزنده یادمهندس مهدی صافی دستجردی – اصفهان

  2. نامه یک معلم بازنشسته
    از شرکت محترم آتیه سازان حافظ بعنوان مجری طرح بیمه بازنشستگان فرهنگی و تمامی دست اندر کاران این طرح پر از ثواب و خیر که فوق العاده واجب و ضروری است مخصوصا” برای این قشر از جامعه تشکر و قدردانی میکنم و همینطور از جناب آقای حاج بابایی وزیر محترم آموزش و پرورش که این طرح ابتکار ایشان بوده و قبل از این چنین طرح بیمه ای با این نوع پوشش بیمه ای وجود نداشت نیز تشکر وقدردانی می کنم . ولی ای کاش همه معلمان بازنشسته را بصورت اتوماتیک وار بیمه می کردند سپس آن دسته کسانی که تمایلی به ادامه بیمه شان نداشتند به سایت مراجعه می کردند و انصرافشان را اعلام می کردند تا ما که نیاز بیشتری به این بیمه داریم کمتر اذیت می شدیم و آن دسته از افرادی که هر گونه ولخرجی می کنند ولی آنجایی که به سلامتیشان مربوط می شود ۷۵۰۰ تومان هزینه اضافی گزافی برایشان به حساب می آید نمیتوانستند خللی در بسته شدن این قرارداد فی ما بین شرکت آتیه سازان حافظ و وزارت آموزش و پرورش از جهت به حد نصاب نرسیدن تعداد متقاضیان این طرح ایجاد کنند. و چه بسا بیمارانی که چشم امید به این بیمه دوخته اند تا کمی از بار مالی هزینه های هنگفت درمانشان کاسته شده و به جای اینکه نگران هزینه های سنگین درمان باشند فقط درد بیماری را تحمل کنند . از طرفی همانطور که می دانید چندین ماه است که به دلایل واهی ما بازنشستگان فرهنگی فاقد بیمه طلایی هستیم و با مشکلات پزشکی و درمانی فراوان ومتعددی روبرو هستیم در نتیجه از دست اندر کاران مربوطه تقاضا دارم لطفا” هر چه سریعتر نسبت به برقراری طرح بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی اقدامات لازم و ضروری را به عمل آورند . ( با تشکر )

  3. با سلام و خسته نباشی خدمت شما
    ثبت نام مرحله سوم بیمه طلایی بازنشستگان چه زمانی اعلام خواهد شد؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر