3

شهرداری تنها وعده می‌دهد

  • کد خبر : 10975
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶

رییس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عدم ارائه طرح تفصیلی شهر تهران به شورای شهر بر خلاف وعده‌های مطرح شده، گفت: شهرداری هر هفته وعده ارائه طرح به شورا در هفته آتی را می‌دهد. مهدی چمران از تصویب بخشی از مقررات عمومی طرح تفصیلی شهر تهران در جلسه اخیر کمیسیون ماده ۵ خبر […]

رییس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عدم ارائه طرح تفصیلی شهر تهران به شورای شهر بر خلاف وعده‌های مطرح شده، گفت: شهرداری هر هفته وعده ارائه طرح به شورا در هفته آتی را می‌دهد.

مهدی چمران از تصویب بخشی از مقررات عمومی طرح تفصیلی شهر تهران در جلسه اخیر کمیسیون ماده ۵ خبر داد و تاکید کرد: شورای شهر خواستار ابلاغ هرچه زودتر طرح تفصیلی است، اما شهرداری تنها وعده می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از این طرح پیرامون برخی مناطق، هنوز به تصویب کمیسیون ماده پنج نرسیده و همین موضوع، مانع ارائه این طرح در شورای شهر و ابلاغ نهایی آن می‌شود.

چمران همچنین، از ابلاغ سوال رییس کمیسیون عمران شورای شهر در خصوص میزان تراکم سیار در تهران و درآمد حاصل از فروش تراکم، به شهرداری تهران خبر داد و در عین حال گفت: این موضوع به عنوان تذکر به شهرداری تهران ابلاغ شد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون عمران در این باره از شهردار سوال نکرده، بلکه تذکر داده است، اظهار کرد: شهرداری تهران می‌تواند تذکرات را به صورت مکتوب هم پاسخ دهد.

طرح سوال در صورتی میسر است که تذکر مکتوب بی‌پاسخ بماند

حمزه شکیب ـ رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران ـ هم در همین رابطه به ایسنا، گفت: موضوع اطلاعات مربوط به تراکم سیار را در قالب سوال از شهردار تهران به هیات رییسه تسلیم کرده‌ام، اما در صورتی که پیش از این تذکر مکتوبی از عضو سوال کننده در خصوص موضوع یادشده مطرح نشده باشد، آن موضوع ابتدا در قالب تذکر به شهرداری تهران ابلاغ می‌شود و اگر پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نشد، در قالب سوال از شهردار ابلاغ خواهد شد؛ چراکه سلسله مراتب شامل تذکر، سوال و سپس استیضاح است.

وی افزود: بنابراین ممکن است هیات رییسه به این دلیل، سوال را در قالب تذکر به شهرداری تهران ابلاغ کرده باشد.

شکیب همچنین خاطرنشان کرد: میزان فروش تراکم سیار در تهران در هر قالبی به شهرداری ابلاغ شده باشد، به هر حال درخواست شورا این است که در این خصوص پاسخ لازم را دریافت کند و اگر تراکم سیار در تهران وجود ندارد، مستندات این موضوع ارائه شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر