2

علی دایی تیم ملی را از جام جهانی حذف می کند؟!

  • کد خبر : 109841
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲

ماجرای کسر امتیاز از تیم‌ها به خاطر تخلف تماشاگران، به طور کلی پایه‌و‌اساس قانونی ندارد و در صورت آگاهی فیفا از رواج این تخلف اساسی در فوتبال ایران، احتمال جدی محرومیت تیم‌ملی کشورمان از مسابقات رسمی وجود دارد.

تایید و اعلام حکم محرومیت دوباره علی دایی از سوی فدراسیون فوتبال، حسابی سرمربی پرسپولیس را عصبانی کرده است. او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با مس کرمان مدعی شد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست این جریمه را بپذیرد و آماده است تا شکایت از این داستان را به فیفا ببرد.

 

این در حالی است که شنیده می‌شود ماجرای کسر امتیاز از تیم‌ها به خاطر تخلف تماشاگران، به طور کلی پایه‌و‌اساس قانونی ندارد و در صورت آگاهی فیفا از رواج این تخلف اساسی در فوتبال ایران، احتمال جدی محرومیت تیم‌ملی کشورمان از مسابقات رسمی وجود دارد. ظاهرا به خاطر همین تهدید بزرگ هم هست که مسوولان فدراسیون فوتبال به صرافت بخشیدن جریمه‌ها‌ افتاده‌اند و حتی حاضر نشدند از فولادی‌ها که سر داور را شکستند، از داماشی‌ها که پرچم روسیه را به ورزشگاه آوردند و یا از تراکتوری‌ها که مقابل پرسپولیس بارها تخلف کردند امتیاز کم کنند. حالا اما اگر دایی در خلال شکایتش تمام این جزییات را با فیفا در میان بگذارد، احتمال به دردسر افتادن فوتبال ایران قوت خواهد گرفت؛ به ویژه که سرمربی پرسپولیس برای فدراسیون جهانی کاراکتر شناخته شده‌ای هم هست. اگر شایعات درست باشند و خطر محرومیت از بازی‌های رسمی تیم‌ملی کشورمان را تهدید کند، باید نگران از دست دادن مسابقات برزیل باشیم، چرا که جام‌جهانی، نزدیک‌ترین تورنمنت رسمی پیش‌روی فوتبال ایران است.

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109841

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر