1

طراحی ارتباط یکپارچه مشتریان ایران خودرو با وزارت صنعت، معدن و تجارت

  • کد خبر : 110271
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

وزارت صنعت، معدن و تجارت و گروه صنعتی ایران خودرو از یکدیگر جدا نیستند و هر دوی آن ها در جهت تامین نیاز مردم و مشتریان و افزایش رضایت‌مندی آنان تلاش می‌کنند.

 به گزارش افق ، مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بیان این مطلب افزود: مدیرعامل ایران خودرو تاکید و تمرکز فراوانی بر مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان به عنوان سرفصل فعالیت‌های این شرکت دارد و این موضوع به وضوح در برنامه‌های اجرایی قابل مشاهده و ارزیابی است.

 

غلامرضا حاجی‌خانی گفت: با عملیاتی شدن برنامه‌های مرتبط با مشتریان، شاهد بهبود قابل توجهی در این بخش خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: ایران خودرو در منطقه خاورمیانه بهترین و مجهزترین امکانات تامین و تولید خودرو را فراهم کرده و از سوی دیگر با  گسترش خدمات جدید بر پایه روش های علمی و نیازها و انتظارات مشتریان درصدد است تا وضعیت مطلوبی را برای افزایش رضایت مشتریان ایجاد کند.

 

 وی به نتایج بررسی تصویر ذهنی  مشتریان که اخیرا اجرا شده اشاره کرد و گفت: ۸۷ درصد از نمونه آماری بررسی شده، از ایران خودرو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو نام برده اند و این نشان از اعتماد بالای مردم به این گروه خودروسازی دارد.

 

حاجی خانی تمرکز فعالیت های ارتباط با مشتری و دریافت پیام‌های مشتریان از طریق سامانه IKCRM  را به عنوان بخشی از برنامه‌های توسعه‌ای ارتباط با مشتری ایران خودرو دانست و گفت: با اعمال تغییرات در سیستم‌های شبکه‌ای، این سایت به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

 

وی افزود: ایجاد دسترسی برای منابعی مانند وزارت صنعت،معدن و تجارت از اولویت های این واحد است تا با حذف مراحل بوروکراسی، پیام‌های مردمی به صورت مستقیم در اختیار ایران خودرو قرار گیرد. در این خصوص بررسی های فنی و تخصصی انجام شده و در دست اقدام قرار گرفته است.

 

محمدرضا انتظاری مقدم، معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو نیز در این دیدار توجه به نیاز کلیه ذی‌نفعان ایران خودرو را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در کنار جامعه و مشتری، کارکنان نیز از ذی‌نفعان مهم سازمان هستند .

 

وی توسعه و افزایش کانال‌های ارتباطی با کارکنان را از جمله برنامه‌های مهم این حوزه دانست و گفت: ایجاد و گسترش ارتباط دوسویه بین مدیران و کارکنان و توسعه کانال های ارتباطی می تواند مسیر دست‌‌‌یابی به اهداف منابع انسانی را هموار کند. 

گفتنی است، جمعی از کارشناسان دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدیدی از خطوط تولید ایران خودرو با دستاوردهای این شرکت و روند تولید محصولات آشنا شده و در زمینه چگونگی پی‌گیری مشکلات مشتریان و جلب رضایت آنان با مسوولان ایران خودرو رایزنی کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=110271

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر