2

توضیح بهداد برای دستمزد ۱۸۰ میلیو‌نی‌

  • کد خبر : 110292
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳

حامد بهداد درباره انتقادهایی که نسبت به درخواست دستمزد ۱۸۰ میلیون تومانی‌اش مطرح شده است، گفت: می‌بایست دیه و تاوان صدبار مردن را برای شرکت دراین فیلم‌ها دریافت کرد.

به گزارش ایسنا در پی انتشار درخواست حامد بهداد برای دریافت دستمزد ۱۸۰ میلیون تومانی برای بازی در یک فیلم سینمایی و اعتراض کارگردان، حامد بهداد در پاسخ، یادداشتی را منتشر کرد.
بهداد در این یادداشت که با نام «یه انسان کامل و «نان خامه‌ای»» نوشته، با اشاره به این گفته فیلمساز که «مگر دیه انسان کامل چه قدر است که دستمزد بازیگرش باشد» اظهار کرده است: «من حتی یک بار هم ایشان را زیارت نکرده‌ام. طبق روال حرفه‌ای پیشنهاد همکاری با ایشان را رد کردم، اما گویا نتیجه نامطلوب در پی سماجت، منجر به عصبیت خودشان گشته.»
این بازیگر سینما با اشاره به برخی فیلم‌های این فیلمساز از جمله «داماد خوش قدم»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»،‌ »پسر تهرونی»، «عروس خوش‌قدم» و «نون خامه‌ای»، گفته است: «سوال اینجاست که اسامی این فیلم‌ها دقیقاً به کجای انسان کامل مربوط می شود که ایشان از آن دم می‌زند؟ می‌بایست دیه و تاوان صدبار مردن را برای شرکت دراین فیلم‌ها دریافت.»
وی در ادامه پاسخ خود اضافه کرده است: «اصولاً بازیگران، کارهای خوب را اصطلاحاً سفید امضا می‌کنند و کارهای ضعیف را به بهانه‌هایی رد می‌کنند. در کارنامه کاری بنده نقاط ضعیفی دیده می‌شود که میل ندارم به تعداد آن‌ها اضافه کنم. این درست که شیوه‌های مودبانه‌تری برای رد درخواست به فیلمسازانی چنین وجود دارد که نظر واقعی مرا درباره کار خویش بداند. پس از منظر مادی نظرم را عنوان می‌کنم تا به روحیه کاسبکارانه دوستان که جنبنده‌تر از بخش فرهنگی‌شان است برنخورد. نیز از همکاران بازیگر خواهشمندم در پس پرده مراعات، نسبت سینماکارانی مشابه، پنهان نمانند.»
بهداد هم‌چنین با پوزش از این‌فیلمساز و اینکه ممکن است این یادداشت باعث رنجش او شود،‌ بیان کرده است: «اینکه سایت‌های زرد سینمایی چنین خبر پیش پاافتاده‌ای را منتشر می‌کنند جای تعجب ندارد. این شغل ماست، اما جای تاسف است که رسانه ملی (تلویزیون) به خبری تا این حد نازل، دامن می‌زند و موضوع و مبلغ را جدی جلوه می‌دهد. جامعه لبریز از خشم و قضاوت است. شما کارشناس باشید. شایعه را شبیه گزارش، نمایش ندهید.»
چندی پیش در خبرها آمده بود که حامد بهداد برای بازی در فیلم جدید کاظم راست‌گفتار دستمزد ۱۸۰ میلیونی مطالبه کرده که اظهارات راست‌گفتار در مورد این گفته بهداد، واکنش این بازیگر را برانگیخته است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=110292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر