2

منشور جامع زن فاطمی تدوین می شود

  • کد خبر : 11192
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۱۱

رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه طرح پژوهشی استخراج رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه زنان و خانواده در دستور کار این مرکز قرار دارد افزود: به دنبال این هستیم تا منشور جامع زن فاطمی در این مرکز تدوین شود. به گزارش خبرنگار مهر، مریم مجتهد […]

رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه طرح پژوهشی استخراج رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه زنان و خانواده در دستور کار این مرکز قرار دارد افزود: به دنبال این هستیم تا منشور جامع زن فاطمی در این مرکز تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم مجتهد زاده در مراسم تقدیر از فعالان عرصه زنان و خانواده که امروز شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد با بیان اینکه مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در چند ماه اخیر در تلاش برای بازنگری و اصلاح ساختار بوده است، افزود: به دنبال این هستیم تا جایگاه مشاوران امور بانوان را در حوزه اجرایی کشور تقویت کنیم.

وی افزود: از دیگر برنامه های این مرکز تدوین مبانی جامع نگرانه الگوی اسلامی – ایران پیشرفت است که به صورت جدی در این مرکز دنبال می شود.

مجتهدزاده با تاکید بر اینکه طرح پژوهش استخراج رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه زنان و خانواده در دستور کار این مرکز قرار دارد، افزود: به دنبال این هستیم تا منشور جامع زن فاطمی در این مرکز تدوین شود.

همچنین در ادامه این مراسم دکتر خزعلی رئیس شورای فرهنگی – اجتماعی زنان به دلایل افزایش طلاق در کشور اشاره و تاکید کرد : عامل اصلی طلاق در کشور ما مسائل فرهنگی است و دشمن با جنگ نرم نهاد مقدس خانواده را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی شورای فرهنگی – اجتماعی زنان همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی و شوراهای اقماری است، افزود: به دنبال این هستیم تا در موضوع کرسی های آزاد اندیشی به یک تحول جدی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مراسم طیبه صفایی رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به اقدامات این فراکسیون در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از ابتدای تشکیل تا کنون ۳۰ مصوبه ویژه در حوزه زنان و خانواده به تصویب رسانده است.

وی همچنین به معطل ماندن لایحه حقوق کودک در دولت اشاره و از رئیس جمهور درخواست کرد تا این لایحه هر چه سریعتر توسط دولت به مجلس تحویل داده شود.

صفایی همچنین به برخی شایعات در مورد دیدگاه رئیس جمهور نسبت به حجاب چادر اشاره کرد و افزود: احمدی نژاد در سال ۷۲ و در زمان استانداری اولین همایش چادر را برگزار کرد و در دولت نهم این پوشش را به ثبت ملی رساند و لذا رئیس جمهور به صورت جدی به حجاب چادر اعتقاد دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر