2

تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه در مجلس بررسی می شود

  • کد خبر : 11194
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۱۵

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه برای پاسخگویی به سئوال امیر طاهرخانی نماینده تاکستان و سئوال شکور اکبر نژاد نماینده تبریز در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می یابد. بررسی وضعیت تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش و بررسی نامه  جمعی از نمایندگان […]

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه برای پاسخگویی به سئوال امیر طاهرخانی نماینده تاکستان و سئوال شکور اکبر نژاد نماینده تبریز در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

بررسی وضعیت تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش و بررسی نامه  جمعی از نمایندگان در مورد اجرای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش دستور کار این کمیسیون در روز یکشنبه است.

وزیر علوم نیز برای پاسخ به سئوال سید محمدرضا حاجی اصغری نماینده میانه و سئوال مشترک رضا رحیمی نسب و سید احمد لطفی نمایندگان خرم آباد و اراک در جلسه روز سه شنبه کمیسیون حضور می یابد.

بررسی عملکرد سازمان ورزشی شهرداری تهران در ارتباط با امکانات و تجهیزات ورزشی مدارس ، بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن پارکهای تحقیقاتی دانشگاهی ( اعاده شده از شورای نگهبان)، بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مورد فرهنگستانهای علوم آسیا ( اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی لایحه عضویت دول جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین المللی آموزش اولیاء ( اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار جلسه روز سه شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر