4

متکان:’سید جواد ساداتی نژاد’ به عنوان معاونت جدید حقوقی و امور مجلس آغاز بکار خواهد کرد

  • کد خبر : 11206
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۴۰

علی اکبر متکان روز شنبه در نشست خبری افزود: با تغییراتی که در ساختار وزارت علوم صورت گرفته، معاونت جدید حقوقی و امور مجلس با مسوولیت ‘سید جواد ساداتی نژاد’ آغاز به کار خواهد کرد. معاون وزیر علوم ادامه داد: تشکیل سازمان امور دانشجویان نیز نهایی شده و رسمیت یافته است و معاونت دانشجویی وزارت […]

علی اکبر متکان روز شنبه در نشست خبری افزود: با تغییراتی که در ساختار وزارت علوم صورت گرفته، معاونت جدید حقوقی و امور مجلس با مسوولیت ‘سید جواد ساداتی نژاد’ آغاز به کار خواهد کرد.
معاون وزیر علوم ادامه داد: تشکیل سازمان امور دانشجویان نیز نهایی شده و رسمیت یافته است و معاونت دانشجویی وزارت علوم در قالب این سازمان به ماموریت جدید خود خواهد پرداخت.
پیشتر مصوب شد که پس از نهایی شدن ساختار سازمان امور دانشجویان، این سازمان در منطقه شهمیرزاد استان سمنان استقرار یابد اما متکان گفت که در تصمیم جدید وزارت علوم قرار شده سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران به شهریار انتقال یافته و مکان فعلی آن در تهران به سازمان امور دانشجویان اختصاص یابد.
معاون وزیر علوم پیش بینی کرد تا قبل از شروع سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ سازمان امور دانشجویان آغاز به کار کند.
ساداتی نژاد یادآورشد: این سازمان دارای سه معاونت مستقل است که به دلیل امکان تغییر عنوان آنها، نام این معاونت ها پس از نهایی شدن، اعلام خواهد شد.
معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزیر علوم با یادآوری اینکه تاکنون علاوه بر پنج معاونت، دو مرکز به نام های مرکز همکاری های علمی بین المللی و مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه در این وزارتخانه فعالیت داشتند، تصریح کرد: با تغییرات صورت گرفته در ساختار وزارت علوم، پنج مرکز دیگر نیز به مجموعه حاضر اضافه می شوند که همطراز معاونت های وزارتخانه به فعالیت خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: مراکز جدید وزارت علوم شامل مرکز جذب اعضای هیات علمی، مرکز هماهنگی، توسعه، پژوهش و آموزش علوم قرآنی، مرکز حراست، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11206

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر