1

فساد اخلاقی درگوشت و پوست بهائیت است

  • کد خبر : 112730
  • ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵

حجت‌الاسلام محمد حسین صابری اراکی در مراسم سوگواری شهادت امام رضا(ع) در مسجد صادقیه کاشان، برخی از افراد را منکرین انتفاعی خواند و اظهار داشت: برخی از افراد قلم شکسته‌های امروز نفی‌شان بر این است که منکرین انتفاعی باشند.

وی افزود: این افراد امروز نیز در جامعه زیاد هستند که خدا منکر و منکرین انتفاعی هستند و به جای خداپرستی گوساله‌پرست، گاو پرست، ستاره‌پرست و یا شیطان‌پرست به تمام معنی به مانند ابوجهل هستند.

مدرس حوره علمیه قم خاطرنشان کرد: ابوجهل یکی از منکرین انتفاعی است که پیامبر اکرم(ص) را به پیامبری قبول داشت و معجزه و کلام پیامبر را نیز پذیرفته بود و حق را نیز به خدای محمد می‌داد اما دکان و کاسبی‌ای که از بت‌پرستی برای خودش فراهم کرده بود، اجازه نمی‌داد به بت‌ها اهانت کند.

این مسئول با اشاره به فتنه ۸۸ تصریح کرد: دست زدن تعداد معدودی در کف خیابان‌ها برای برخی افراد سبب شد تا آنان همه چیز را نفی کنند و در زمره منکرین انتفاعی قرار بگیرند.

صابری اراکی با اشاره به چهره‌های شناخته شده افراد معدودی که در کف خیابان برای منکرین انتفاعی دست زدند، یادآور شد: ما نباید نفی‌مان در این باشد که دو ، سه نفری برایمان دست بزنند، این افراد انگشت‌شمار بهائی بودند که با دست زدن در فتنه سال ۸۸ به خیابان‌ها آمدند و پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند.

وی، بهائیت را ضد امام زمان (عج) خواند و عنوان کرد: بهائیت فرقه‌ای است که از زمان محمد علی باغ، ارتباط پسر با پسر و ارتباط دختر با دختر را علنی کردند و مادر و مادر بزرگ را فقط محارم خود دانستند.

مدرس حوزه علمیه قم، فساد اخلاقی را در گوشت و پوست بهائیت دانست و بیان داشت: افراد در حصر، روی دست زدن افرادی که قرآن را آتش زدند و به پرچم امام حسین‌(ع) رحم نکردند، حساب باز کردند.

به گفته وی؛ نفی این افراد که منکرین قرآن هستند در این است که به این سلسله رذیله اعتماد کنند تا آنها نیز برایشان فرصت ایجاد کنند.

صابری اراکی، همچنین تکفیری‌های خون آشام در سوریه را نیز از همین گروه منکرین انتفاعی که نفی آن در قتل عام مردم مسلمان سوریه است، اعلام کرد و گفت: افراد تکفیری در سوریه با نام نجات بشریت و حمایت از مردم سوریه، مردم این کشور را به رگبار بسته‌اند.

وی اضافه کرد: آمریکا، شیطان بزرگ  و اسرائیل و صهیونیست جهانی و لابی‌های آنان امروز در حالی خود را به عنوان عدالت‌گستر بشریت در جهان معرفی می‌کنند که جنایات آنان در سراسر جهان مشهود است.

به گفته وی، جنگ‌افروزی آمریکا در جهان برای تبدیل سلاح‌های نظامی این کشور به یورو، پوند و دلار است تا از یک طرف سلاح‌های نظامی خود را به فروش برسانند و از سوی دیگر دلارهای آن را روانه خزانه‌های خود نمایند.

صابری اراکی از ولایت، به عنوان قلب تپنده دنیای اسلام نام برد و افزود: بی‌ولایتی، سبب شده است تا تکفیری‌ها در سوریه جهاد نکاح را مطرح نمایند .

فارس/وی در پایان بیان داشت: عدم حاکمیت ولایت سبب شده است استاد دانشگاه الأزهر مصر،  مفتی طنطاوی، در مورد تکلیف زنان محجبه فرانسه با برخورد دولت این کشور باحجاب، امر رئیس جمهور فرانسه را امر ولی امر بداند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر