2

تعیین اولویت استخدام نیرو های شرکتی، حق التدریس و آموزشیار نهضت

  • کد خبر : 11315
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰

معلمان حق التدریس این هفته منتظر خبرهایی از وزیرباشند باز هم اخبار اعتراض معلمان حق التدریسی صدای نمایندگان مجلس را درآرود هنوز سال تحصیلی شروع نشده که معلمان حق التدریسی به طور پیاپی در مقابل مجلس تجمع می کنند تا تکلیف استخدامشان مشخص شود. پیش از این عبدالامیر عرفی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و […]

معلمان حق التدریس این هفته منتظر خبرهایی از وزیرباشند

معلمان حق التدریس این هفته منتظر خبرهایی از وزیرباشند

باز هم اخبار اعتراض معلمان حق التدریسی صدای نمایندگان مجلس را درآرود

هنوز سال تحصیلی شروع نشده که معلمان حق التدریسی به طور پیاپی در مقابل مجلس تجمع می کنند تا تکلیف استخدامشان مشخص شود. پیش از این عبدالامیر عرفی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده بود  داوطلبانی که ۶۰ درصد نمره آزمون کتبی تعیین اولویت نیرو های شرکتی، حق التدریس و آموزشیار نهضت را کسب کنند در اولویت استخدام این وزارتخانه قرار می گیرند.

به گزارش افق – خبر ،اما هنوز معلمان حق التدریسی نسبت به سرنوشت خود دچار تردید هستند.هر چند که فاطمه قربان معاون ابتدایی آموزش و پرورش اعلام کرد که وزیر آموزش و پرورش همه معلمان حق التدریسی مقطع ابتدایی  را امسال جذب می کند.

این اعتراضها سبب شد که ۵۰ نماینده مجلس، در نامه‌ای به “علی لاریجانی” نسبت به نتایج آزمون استخدامی معلمان حق‌التدریس و شرکتی آموزش و پرورش اعتراض کنند و رئیس قوه مقننه نیز کمیسیون آموزش را مامور رسیدگی به این نامه کرد.

از این رو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی این هفته میزبان وزیر آموزش و پرورش خواهد بود  تا به اعتراض معلمانی که به آزمون استخدامی اخیر آموزش وپرورش ایراد داشتند در این کمیسیون پاسخ دهد.

همچنین قرار است که با حضور حمیدرضا حاجی بابایی وضعیت تعطیلی مدارس در روز‌های پنجشنبه هم بررسی شود.

در عین حال، در این جلسه به بررسی نامه جمعی از نمایندگان در مورد اجرای آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز بحث و تبادل نظر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر