2

امکان تکرار مدل عراق و افغانستان در ایران وجود ندارد

  • کد خبر : 11375
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۴:۵۹

ارگان رسمی سازمان سیا اعلام کرد براندازی جمهوری اسلامی از طریق انقلاب رنگی، حمله نظامی یا ترکیبی از این دو امکان ندارد. سایت رادیو فردا در تحلیلی که از سوی «مجید- م» از اعضای فراری حلقه کیان نوشته شده، تصریح کرد: مدل حمله نظامی برای براندازی، بسیار پرهزینه و با امکان موفقیت اندک است. بنابراین […]

ارگان رسمی سازمان سیا اعلام کرد براندازی جمهوری اسلامی از طریق انقلاب رنگی، حمله نظامی یا ترکیبی از این دو امکان ندارد.
سایت رادیو فردا در تحلیلی که از سوی «مجید- م» از اعضای فراری حلقه کیان نوشته شده، تصریح کرد: مدل حمله نظامی برای براندازی، بسیار پرهزینه و با امکان موفقیت اندک است. بنابراین امکان تکرار مدل عراق و افغانستان در ایران وجود ندارد. مدل لیبی نیز با توجه به این که امکان اقدام نظامی و سیاسی اقوام علیه جمهوری اسلامی وجود ندارد منتفی است. مدل عراق و افغانستان و لیبی در ایران تکرار نخواهد شد.
در ادامه این تحلیل آمده است: مدل انقلاب رنگی نیز در ایران به زودی قابل تکرار نیست. جنبش سبز، انقلاب رنگی به انجام نارسیده بود و حکومت چشم هایش باز شده است.
نویسنده متوهم آنگاه مدعی شد صرفا امکان اجرای مدل مصر و تونس در ایران وجود دارد، بی آن که متذکر این واقعیت شود که رژیم های مصر و تونس دست نشانده آمریکا و غرب بودند و دقیقا به همین دلیل مورد خشم ملت های مسلمان قرار گرفتند؛ همان طور که ملت مسلمان و مستقل ایران نیز دشمن شماره یک آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می روند و در مقاطعی نظیر ۹ دی ۱۳۸۸، ۲۲ بهمن سال های ۸۸ و ۸۹ و همچنین راهپیمایی کم سابقه روز قدس امسال نشان دادند پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
رهبر فرزانه انقلاب در اوج فتنه آشوبگران تاکید کرده بودند مستکبران به عبث می کوشند از آشوبگری، کاریکاتور انقلاب بسازند حال آن که ملت ایران خود، انقلابی هستند و مقابل تحرکات دشمن ایستاده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]