3

ورود یک محصول جدید به بازار خودرو +تصویر

  • کد خبر : 113869
  • ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

سیاست های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه خودرو و کاهش تعرفه گمرکی این امکان را فراهم آورده تا محصولات جدید وارد بازار خودروی کشور شود.

براین اساس خودروی میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۴ روز گذشته در هتل المپیک تهران رونمایی شد و این مدل خودرو پس از ۲۰ سال غیبت به شکل رسمی به بازار کشور بازگشت.

سیاست های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه خودرو و کاهش تعرفه گمرکی این امکان را فراهم آورده تا محصولات جدید وارد بازار خودروی کشور شود.

این خودرو در نخستین مرحله گام با حجم موتور ۱٫۶ لیتری و با دو گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک و ۵ سرعته دستی عرضه می شود و در ماه های آینده برنامه هایی برای فروش مدل های قدرتمند تر ۱٫۸ لیتری (۱۴۳ اسب بخار و مجهز به گیربکس CVT) نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

خودروی یادشده در کلاس خودروهای C طبقه بندی می شود و از این نظر رقبایی نظیر هوندا سیویک و کیاسراتو در بازار داخلی دارد، اما نمونه ۱٫۶ لیتری این خودرو به لحاظ قیمت گذاری مطلوب با اختلاف قابل توجهی ارزان تر از دو خودرو یاد شده به بازار عرضه شده است.

این خودرو دارای موتوری چهار سلیندری با حجم ۱٫۶ لیتری است و حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار را دارد ضمن اینکه حداکثر سرعت آن نیز ۱۸۸ کیلومتر بر ساعت است.

همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن حدود ۱۱٫۱ ثانیه در نوع گیربکس دستی و مصرف سوخت آن نیز در سیکل شهری ۷٫۸ لیتر، در بزرگراه حدود ۴٫۸ لیتر و در سیکل ترکیبی آن ۶٫۹ لیتر است که در نوع گیربکس اتوماتیک نیز ۷ لیتر مصرف دارد.

در بحث ایمنی نیز این خودرو ۵ ستاره EURO NCAP را کسب کرده و دارای هفت کیسه هوا، سیستم ایمویلایزر، ترمز ضد قفل ABS ، کنترل فعال پایداری و توزیع نیروی ترمز الکتریکی EBD است.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=113869

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر