1

«تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی درانتخابات دهم ریاست جمهوری»

  • کد خبر : 11439
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۲۸

کتاب «تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی در انتخابات دهم ریاست جمهوری» از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.  به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب «تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی درانتخابات دهم ریاست جمهوری» را به قلم روح الامین سعیدی روانه بازار کتاب کرد. این کتاب به موضوع بررسی مواضع، سخنرانی‌ها […]

کتاب «تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی در انتخابات دهم ریاست جمهوری» از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب «تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی درانتخابات دهم ریاست جمهوری» را به قلم روح الامین سعیدی روانه بازار کتاب کرد.

این کتاب به موضوع بررسی مواضع، سخنرانی‌ها و عملکرد هاشمی رفسنجانی در ایام پس از انتخابات سال ۸۸ به صورت مستدل و در قالب تحلیلی می‌پردازد.

نویسنده در مقدمه این کتاب در ارتباط با آن عنوان داشته است: هوشمندی، کیاست، عدم صراحت لهجه، عقل‌مداری، خبرگی سیاسی، خط‌مشی‌ عمل‌گرا (پراگماتیک) و خصایصی از این دست، هاشمی را به شخصیتی پیچیده و ذوابعاد بدل ساخته که رفتارشناسی او و پیش‌بینی کنش‌ها و واکنش‌های احتمالی‌اش کار آسانی نیست و به همین دلیل همواره تحلیل‌های گوناگون و گاه متعارضی راجع به مواضع سیاستمدار کهنه‌کار انقلاب در میان اقشار مختلف جامعه وجود داشته است و برخی ناخواسته در مدح یا ذم او به ورطه‌ افراط افتاده‌اند.

نویسنده همچنین اذعان داشته است که کتاب وی می‌کوشد ضمن اتخاذ رویکردی علمی و پرهیز از پیشداوری‌های احساسی و متعصبانه، به واکاوی رفتار سیاسی هاشمی به ویژه در جریان‌های پس از انتخابات سال ۸۸ پرداخته و با شاخص قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان فصل‌الخطاب نظام اسلامی، تصویر روشنی از نحوه‌ عملکرد وی و منطق تصمیم‌گیری‌های سیاسی‌اش با رعایت عدل و انصاف و به همراه دلایل و مدارک ارائه دهد.

این کتاب در ۲۲۰ صفحه با شمارگان ۳۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۰۰۰ تومان منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]