2

سردار جزایری: توافقات قبلی نمی‌تواند پایه و اساس مذاکرات ژنو ۲ باشد

  • کد خبر : 115097
  • ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

وی همچنین تاکید کرد: پیروزی‌های دولت و ملت سوریه در برابر یکی از بزرگترین جنگ‌های تروریستی معاصر باید تا نابودی کامل تروریست‌ها و تثبیت مقاومت ادامه یابد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت کنفرانس ژنو ۲ با موضوع بررسی وضعیت سوریه و ضرورت هوشمندی و حساسیت نسبت به آن، اظهار کرد: سوریه مراقب باشد در دام کنفرانس ژنو ۲ گرفتار نشود.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری در آستانه برگزاری کنفرانس ژنو ۲ و تلاش برای حل بحران سوریه، گفت: آمریکا و حامیان گروهک‌های تروریستی، ناکام از موفقیت در طرح‌های براندازانه خود در سوریه، اینک تلاش دارند از طریق سیاسی، شکست‌های خود را جبران کنند، بنابراین نمایندگان دولت سوریه باید کاملاً با هوشیاری و بدبینی نسبت به طرف مقابل مذاکره، در ژنو ۲ حضور یابند.

 

وی همچنین تاکید کرد: پیروزی‌های دولت و ملت سوریه در برابر یکی از بزرگترین جنگ‌های تروریستی معاصر باید تا نابودی کامل تروریست‌ها و تثبیت مقاومت ادامه یابد.

 

جزایری در ادامه با اشاره به توافقات گذشته درباره جنگ سوریه افزود: توافقات قبلی که در راستای منافع قدرت‌های خارجی و ارتجاع منطقه است، نمی‌تواند پایه و اساس مذاکرات آتی باشد بلکه آنچه تعیین‌کننده خواهد بود تصمیمی است که مردم سوریه برای آینده کشور خود خواهند گرفت.

 

وی با تاکید بر لزوم واقع‌بینی نسبت به آنچه در عرصه جنگ سوریه اتفاق افتاده است، تصریح کرد: نتیجه کنفرانس ژنو ۲ باید دست برداشتن آمریکا و ارتجاع منطقه از تروریسم باشد.

 

معاون ستادکل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد که آمریکا توان مدیریت جنگ نظامی سوریه را ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر