1

روز ما باشد ۳ امتیاز را از پرسپولیس می‌گیریم

  • کد خبر : 115144
  • ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

مهاجم تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: فردا برای سه امتیاز به بازی می‌رویم و شک نکنید اگر روز، روز ما باشد سه امتیاز را به دست می‌آوریم.

ایمان موسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درخصوص شرایط گسترش فولاد بعد از باخت این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: بعد از این باخت شرایط ما خیلی خوب شد و تمرینات خیلی خوبی را با حضور آقای تارتار که بودنش در تیم به ما کمک زیادی کرده برگزار کردیم. البته نباید از نقش رسول خطیبی هم بی تفاوت گذشت که زحمات زیادی را برای تیم کشید اما با بدشانسی توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد با این همه تارتار با دانش و تجربه خوبی که از حضور در لیگ برتر دارد در کنار ما مشغول فعالیت است و فکر می‌کنم با شرایط موجود بتوانیم جز هشت تیم بالای جدول قرار بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تصریح کرد: بازی خیلی سختی پیش‌روی هر دو تیم خواهد بود چراکه پرسپولیس از کورس قهرمانی عقب افتاده و فقط برای ۳ امتیاز به مصاف ما می‌آید اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و این تیم کار سختی مقابل ما دارد. ما مقابل استقلال و پرسپولیس خوب بازی کردیم و حالا هم با حضور مهدی تارتار از سه بازی ۶ امتیاز به دست آورده‌ایم. البته ما مقابل استقلال خوزستان نباید بازنده می‌شدیم چراکه این تیم فکر نمی‌کرد بتواند از ما امتیاز بگیرد اما شرایط فوق‌العاده‌ای رقم خورد و ما آن بازی را واگذار کردیم.

موسوی در مورد تقابلش با مدافعان پرسپولیس افزود: من همیشه مقابل مدافعین بزرگ خوب کار کردم و خوشبختانه شرایط من و مهرداد بایرامی برای این بازی خوب است. من در بازی فردا هر اندازه‌ای که بازی کنم سعی می‌کنم که بهترین عملکرد را ارائه دهم.

وی در پایان درخصوص پیش‌بینی‌اش از این بازی اظهار داشت: ما مقابل استقلال ۶ امتیاز گرفتیم! در بازی رفت در حالی که از این تیم جلو بودیم روی دو اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم و در بازی برگشت هم همه جوره از این تیم سرتر بودیم و به یک امتیازی رسیدیم که برای ما حکم سه امتیاز را داشت. مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی انجام دادیم که روی یک پنالتی بازی را واگذار کردیم اما فردا برای سه امتیاز به بازی می‌رویم و شک نکنید اگر روز، روز ما باشد سه امتیاز را به دست می‌آوریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر