5

افرادی همچون لیدی گا گا و آنجلینا جولی جای زهرا رهنورد را گرفته اند.+تصویر

  • کد خبر : 11532
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۵

افرادی همچون لیدی گاگا و آنجلینا جولی جای آنها را گرفته اند! به گزارش ندای انقلاب درحالی که در سال های قبل و در اوج فتنه، زهرا رهنورد نامش در میان برترین ها قرار می گرفت، اما با گذشت دوسال و بی استفاده شدن وی، نامی از او در میان زنان برتر هم برده نمی […]

angelina-1افرادی همچون لیدی گاگا و آنجلینا جولی جای آنها را گرفته اند!

به گزارش ندای انقلاب درحالی که در سال های قبل و در اوج فتنه، زهرا رهنورد نامش در میان برترین ها قرار می گرفت، اما با گذشت دوسال و بی استفاده شدن وی، نامی از او در میان زنان برتر هم برده نمی شود.
سایت رادیو زمانه ۲۷آگوست(۵شهریور)، به نقل از مجله “فوربس” نوشت: «آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان را برای چهارمین بار در پنج سال گذشته به عنوان قدرتمندترین زن جهان انتخاب شد. این در حالی است که آنگلا مرکل سال گذشته در سکوی چهارم قرار گرفته بود.
سال گذشته این عنوان به میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهور آمریکا اختصاص پیدا کرده بود. اما او امسال در رتبه هشتم قرار گرفته است. امسال هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا و دیلما روسف، رئیس‌جمهور برزیل به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آورده‌اند.
جوان‌ترین زن این فهرست ۱۰۰ نفره، لیدی گاگا، خواننده آمریکایی با ۲۵ سال و مسن‌ترین زن نیز ملکه الیزابت دوم،‌ ملکه بریتانیا با ۸۵ سال سن است.»
این سایت اضافه کرد: «یک‌صد زنی که توسط این مجله آمریکایی به عنوان قدرتمندترین زنان جهان معرفی شده اند، در مجموع ۳۰ تریلیون دلار ثروت در اختیار دارند. زنانی که در این فهرست قرار دارند، در بخش‌های میلیاردرها، کسب و کار، هنر و شهرت، رسانه و مطبوعات، فعالیتهای غیرانتفاعی و سیاست تقسیم‌بندی شده‌اند.
در این فهرست زنانی از کشورهای آرژانتین، استرالیا، برزیل، چین، کاستاریکا، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، اسرائیل، ایتالیا، اردن، لیبریا، میانمار، نیوزلند، نیجریه، عربستان سعودی[!!]، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، تایوان، تایلند، ترکیه، بریتانیا و آمریکا حضور دارند. ۶۵ نفر از زنان حاضر در این فهرست نیز آمریکایی هستند.
رتبه‌های چهارم تا دهم این فهرست به ترتیب در اختیار «ایندرا نویی مدیرعامل شرکت پپسی، شریل ساندبرگ مدیر اجرایی فیس‌بوک، ملیندا گیتس یکی از دو بنیان‌گذار و صاحب کرسی در بنیاد خیریه ملیندا و گیتس، سونیا گاندی رئیس حزب کنگره ملی هند، میشل اوباما همسر رئیس‌جمهور آمریکا، کریستین لاگارد مدیرکل صندوق بین‌المللی پول و ایرنه روزنفلد مدیرعامل شرکت کرافت فودز قرار دارد.
آنگ سان سوچی رهبر مخالفان در برمه، آنجلینا جولی بازیگر سینمای هالیوود، سارا پیلین فرماندار ایالت آلاسکای آمریکا و کریستین امان‌پور، خبرنگار از دیگر زنان این فهرست ۱۰۰ نفره هستند.
این در حالیست که پیش از این مجله‌ بین‌المللی سیاست خارجی فارین پالیسی( Foreign Policy ) در شماره‌ی دسامبر ۲۰۰۹، خود در گزارشی ویژه فهرستی صد نفره را منتشر کرده بود و بر اساس آن “بن برنیک” رئیس بانک فدرال آمریکا به‌خاطر دفع یک رکود اقتصادی جدید رتبه‌ی اول و پس از وی، “باراک اوباما” رئیس‌جمهور آمریکا به‌دلیل بازسازی نقش آمریکا در جهان در رتبه‌ی دوم به دست آورده بودند.
همچنین اشخاصی همچون “بیل و هیلاری کلینتون” در رتبه‌ی ششم، “بیل گیتس” در رتبه‌ی دوازدهم، “دیک چنی” در رتبه‌ی سیزدهم، “پاپ بندیکت شانزدهم” در رتبه‌ی هفده، “جورج سوروس” (رئیس انستیتو جامعه باز) در رتبه سی و هشت، “هنری کیسینجر” در رتبه‌ی ۵۵، “فرانسیس فوکویاما” در رتبه شصت و پنج و”آدام میچنیک” در رتبه‌ی هشتاد و نه، قرار داشتند و نکته بسیار مهم این بود که در این فهرست، اختصاص رتبه‌ی سوم این لیست به “زهرا رهنورد” [!!!] به‌دلیل جایگاه وی به‌عنوان مغز متفکر برای انقلاب سبز ایران و کمپین انتخاباتی شوهرش، میرحسین موسوی بود.
به نظر می رسد که با گذشت زمان و نا امید شدن غرب از کار آمد بود اپوزیسیون به ویژه اشخاصی همچون میرحسین موسوی، مهدی کروبی و همسرانشان دیگر مجله های غربی نمی توانند افرادی همچون زهرا رهنورد را در لیست خود بگنجانند و افرادی همچون لیدی گا گا و آنجلینا جولی جای آنها را گرفته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر