1

شکلک های جالب بازیگران هالیوود +تصاویر

  • کد خبر : 115614
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲

اندی گاتس، عکاس، از تعداد زیادی بازیگر مشهور خواسته تا چهره ای را که مردم کمتر از آنها دیده اند در مقابل دوربین او به نمایش بگذارند. نام پروژه عکاسی او “بدون نقاب” است.

به گزارش تیک،‌ اندی گاتس برای گرفتن این عکس ها به کشورهای مختلف سفر کرده و از بیش از ۱۰۰ بازیگر عکس گرفته که برای دریافت جایزه بفتا نامزد شده اند.

در این عکس اسکارلت جوهانسون را با شکلک های مختلف می بینیم.

کیرا نایتلی جوانترین سوژه عکاسی در این پروژه بوده است.

“قصد داشتم از پنلوپه کروز عکسی جذاب و در حال تفکر بگیرم. ولی هربار خواستم عکس بگیرم شوهرش چیزی به اسپانیایی به او می گفت و او را به خنده می انداخت…. سرانجام برای گرفتن عکسی که می خواستم، مجبور شدم به شوهرش، که مثل پسربچه های شیطان مدرسه شده بود، بگویم برود بیرون.”

“من از رابرت دنیرو یا راب (آنطور که دوستانش صدایش می کنند) در هتلی در لندن عکس گرفتم. در آخر عکس برداری از او پرسیدم نظرش نسبت به اینکه مردم ادای او را در می آورند چیست؟ او در جواب از من پرسید آیا آل پاچینو را دیده ام که ادای او را در می آورد؟ که من گفتم نه. این شکلکی بود که او نشانم داد….”

“عکس نیکول کیدمن را در لس آنجلس گرفتم. وقتی او را دیدم خیلی خسته بود و خواست زود کار را تمام کنیم. وقتی جلوی دوربین نشست، من به کنارش رفتم و در گوشش آرام گفتم که می خواهم ژستی بگیری که روح آدری هپبورن احضار شود… آنجا بود که او دستش را به سمت صورتش آورد. این همان عکسی بود که می خواستم.”


مایکل کین


اندی گاتس می گوید که این عکس را در خانه هلنا بونهام کارتر گرفته است. “دیدم که گوشه اتاقش کلکسیونی از کلاه دارد… از او خواستم این کلاه دلقکی را به سر بگذارد… او بلافاصله شروع به درآوردن ادا و اطوار کرد و وقتی که خسته شد خمیازه کشید. این رفتار فی البداهه او باعث خنده من شد.”

تانیدا نیوتون

“از کوین اسپیسی خواستم شکلکی در بیاورد که کسی ندیده باشد. گفتم فکر کن بدترین اتفاق ممکن برایت افتاده است، چه می کنی؟”

“ملاقات با تونی کورتیس از جمله لحظه های به یاد ماندنی دوره کاری من است…. وقتی که عکسش را می گرفتم هرگز فکر نمی کردم که چند هفته بعد بمیرد و این آخرین پرتره او شود.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115614

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر