3

۱۸ هزار تن تخم‌مرغ برای سبد اول کالایی

  • کد خبر : 116239
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم‌گذار گفت: برای سبد اول کالایی دولت حدود ۱۸ هزار تن تخم‌مرغ در نظر گرفته شده که برای تامین آن مشکلی وجود ندارد و حدود ۳۰ درصدش به استان‌ها ارسال شده است.

هدایت اصغری در گفت گو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به محدودیت‌های حجمی و توزیعی برای تخم مرغ، در نظر گرفته شد تا هر یک از مباشران توزیع در استان‌ها بتوانند حداقل تخم‌مرغ مورد نیاز برای آغاز طرح را در انبارهای خود داشته باشند.

وی افزود: در این راستا با توجه به پیش‌بینی حدود ۱۸ هزار تن تخم‌مرغ برای سبد اول کالایی دولت حدود ۳۰ درصد آن را به عنوان حداقل ذخایر برای استان‌های کشور ارسال کردیم و برای تامین هر میزانی از تخم‌مرغ سبد کالایی دولت مشکلی وجود ندارد. مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم‌گذار ادامه داد: برای پیش‌بینی میزان دقیق‌تری از محصولات کشاورزی در سبد کالایی دولت، مسئولان پس از توزیع سبد اول کمبودها را جبران خواهند کرد.

اصغری گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مسئولان مشکلی برای پرداخت بهای محموله‌های تخم‌مرغ توزیع شده در قالب سبد کالا از سوی دولت وجود ندارد.

براساس مصوبه دولت، حجم سبد کالایی در نظر گرفته شده دو عدد مرغ دو کیلویی، ۱۰ کیلوگرم برنج هندی، دو عدد روغن مایع ۴۰۰ گرمی، پنیر ۸۰۰ گرمی، دو بسته ۱۲عددی تخم‌مرغ است که ارزش هر سبد به ۸۰ هزار تومان می‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=116239

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر