2

عدم حضور کفاشیان و بهروان در دادگاه روز یکشنبه

  • کد خبر : 11624
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲

باشگاه نساجی قائم شهر از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران است که در حال حاضر هر کسی در آن ادعای مالکیت دارد و مشخص نیست که سرنوشت این تیم به کجا خواهد رسید. در چند ماه اخیر نساجی قائم شهر به دو قسمت تبدیل شده است. از طرفی کوروش رحمانی بر اساس اسنادی ادعای […]

باشگاه نساجی قائم شهر از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران است که در حال حاضر هر کسی در آن ادعای مالکیت دارد و مشخص نیست که سرنوشت این تیم به کجا خواهد رسید.

در چند ماه اخیر نساجی قائم شهر به دو قسمت تبدیل شده است. از طرفی کوروش رحمانی بر اساس اسنادی ادعای مالکیت نساجی را دارد و از طرف دیگر مهدی پرهام معتقد است که مالک اصلی باشگاه است.

این در حالی است که کورش رحمانی، داود مهابادی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد. اما مدتی بعد پرهام خود را به عنوان مالک نساجی قائم شهر معرفی و اسماعیلی، مربی سابق استیل آذین را به عنوان سرمربی روی کار آورد.

پرهام در مورد ادعای مالکیت رحمانی گفت: نساجی ۷۰۷ میلیون بدهی داشت که من ۵۸۰ میلیون از آن را به حساب تربیت بدنی واریز کردم تا این بخش به عنوان شخص ثالث این بدهی‌ها را پرداخت کند.

پرهام علت پرداخت نشدن باقی مبالغ را اقدام نکردن خود طلبکاران برای گرفتن بدهی‌هایشان اعلام کرد.

به گفته او کورش رحمانی نماینده سهامدارانی بود که باید طلب‌شان را از باشگاه نساجی دریافت می‌کردند و رحمانی پس از اینکه این بدهی‌ها پرداخت نشد ادعای مالکیت کرد.

هر کدام از این دو نفر (رحمانی و پرهام) بر اساس مدارکی مدعی مالکیت نساجی قائم شهر هستند. بر اساس حکمی که در سال ۸۷ از سوی کمیسیون ماده ۵ اداره کل تربیت بدنی استان مازندران صادر شد، پروانه باشگاه‌داری به نام پرهام صادر شد. اما در این میان رحمانی معتقد است که بر اساس رای کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۱۲/۵/۹۰ پروانه فعالیت آنها ابطال شده است.

مهدی پرهام در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اتفاقات پیش آمده گفت: به عنوان یک سرمایه‌گذار در بخش خصوصی ۷ میلیارد هزینه کردم. شاید از نظر بعضی‌ها دیوانگی و عشق است. اما شخصی که کارمند است و در دو سه سال اخیر در تلاش است که طلب افراد دیگر را بگیرد، در حال حاضر ادعای مالکیت می‌کند.

پرهام برای اینکه به عنوان مالک باشگاه خود را معرفی کرده باشد، “دفتری” را به سمت مدیرعامل باشگاه انتخاب کرد.

در تمرین روز جمعه نساجی “دفتری” به کادر فنی و بازیکنان معرفی شد تا کارش را آغاز کند. او صحبت از برنامه‌های میان مدت و بلند مدتی می‌کند تا سروسامانی به باشگاه نساجی بدهد. دفتری خواستار این است که پس از به نتیجه رساندن بخش فوتبال نساجی ورزش‌های دیگری را هم بر اساس اولویت‌بندی توسعه دهد.

کوروش رحمانی هم در مورد اتفاقات مربوط به نساجی به خبرنگار ایسنا گفت: در تاریخ ۱۸/۱۲/۸۷ قراردادی با پرهام منعقد شد و این قرارداد به استناد رای صادره توسط شعبه ۷ دادگاه تجدید نظر استان تهران، به دلیل تخلف خریدار فسخ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که فسخ قرارداد از موارد اعلامی است، تقاضای اجرای ماده چهار احکام مدنی را کردیم و مراتب قضایی به فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی اعلام شد و این نهادها نیز نامه را به بخشهای ذیربط خود ارجاع دادند.

بر اساس دستور رییس شعبه هفت دادگاه تجدید نظر استان تهران باید ثبت هر گونه قرارداد بدون امضای رحمانی به عنوان مدیر عامل نساجی خودداری شود. بر همین اساس رحمانی شکایتی در دادسرای کارکنان دولت مطرح کرد که بر اساس آن کفاشیان و بهروان به دادگاه احضار شدند و پس از آن مقرر شد که فدراسیون و هیات فوتبال همکاری لازم را داشته باشند.

پای فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان مازندران هم درمیان است و به همین دلیل به دادگاه احضار شدند. به گفته رحمانی، یکشنبه هم کفاشیان و بهروان باید به دادگاه می‌رفتند که حاضر نشدند.

باید دید که با توجه به کش و قوس‌هایی که بین دو مدعی مالکیت نساجی قائمشهر وجود دارد سرانجام سرنوشت یکی از ریشه‌دارترین و باسابقه‌ترین تیم‌های کشور چه می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11624

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر