3

بیداری اسلامی شعله ای است که خاموش شدنی نیست

  • کد خبر : 11673
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱

آیت ا… سید احمد خاتمی در اولین همایش بیداری اسلامی با بیان اینکه در دو آیه از قرآن سخن از بیداری اسلامی آورده شده است گفت: در این دو آیه پیشگویی این است که بیداری اسلامی شعله ای است که خاموش شدنی نیست. و این شعله با خشکاندن ریشه کامل دیکتاتورها پیش خواهد رفت. وی […]

آیت ا… سید احمد خاتمی در اولین همایش بیداری اسلامی با بیان اینکه در دو آیه از قرآن سخن از بیداری اسلامی آورده شده است گفت: در این دو آیه پیشگویی این است که بیداری اسلامی شعله ای است که خاموش شدنی نیست. و این شعله با خشکاندن ریشه کامل دیکتاتورها پیش خواهد رفت.

وی افزود: دشمنان می خواهند چراغ بیداری اسلامی را خاموش کنند و در شرایطی که وزیرامورخارجه آمریکا سخن از شکل گیری خاورمیانه جدید کرده بود و بدنبال این بودند که این خاورمیانه از حاکمان دیکتاتور و طرفدار خودشان شکل بگیرد با لطف خداوند خاورمیانه جدید با محوریت اسلام در حال شکل گیری است.

امام جمعه موقت تهران  ادامه داد  امیدواریم اتحاد جماهیر اسلامی به زودی شکل بگیرد که این از ثمرات بیداری اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای به هدف رسیدن نهضت های بیداری در منطقه لازم است که آنها از تجربیات انقلاب اسلامی ایران درس بگیرند گفت: اولین پیام من به آنها این است که سعی کنند به رهبری واحد صالح برسند که اگر موفق به این کار شوند سرعت موفقیت آنها بیشتر خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ضمن توصیه به مردم منطقه افزود: شما باید مراقب رهبرتراشی ها باشید چرا که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی با وجود اینکه امام جلودار نهضت انقلاب اسلامی بود استکبار تلاش می کرد جبهه ملی و ملی گراها را مطرح کند و به نوعی رهبر تلاشی کنند اما مردم به آنها گوش نکردند بهتراست مراقب باشید تا افراد دور از انقلاب های خودتان را به عنوان رهبر مطرح نکنید.

آیت ا … خاتمی با تاکید بر اینکه رهبران جنش های مردمی در منطقه باید بصیرت مردم خود را افزایش دهند گفت: امام خمینی (ره) همواره بر روشنگری تاکید داشت و از مبارزه مسلحانه پرهیز می کرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه توصیه های خود به رهبران قیام های مردمی در منطقه گفت: سعی کنید بنیه اعتقادی مردم را تربیت کنید چرا که این واقعیت مسلم است که در کشورهایی که بیداری شکل گرفته مردم مسلمان و خداپرست هستند. مبادا اوضاع به گونه ای شود که برخی انگیزه های مادی را در این قیام ها مطرح کنند.

وی همچنین مردم منطقه را به صبوری و پیمودن راه به صورت پیوسته توصیه کرد.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مردم منطقه باید مراقب تحرکات باقیمانده های رژیم سابق خود باشند افزود: باقیمانده های رژیم های سابق جنگ نرم گسترده ای دارند و از طریق مطبوعات و رسانه ها بدنبال تاثیرگذاری بر انقلاب های مردمی هستند.

خبرنگار : سودا پوررضا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر