2

قیمت خانه به کف بازار رسید

  • کد خبر : 117116
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

به گفته وی متوسط قیمت یک مترمربع خانه در مناطق ۲۲ گانه تهران به سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در برخی مناطق به چهار میلیون تومان می‌رسد.

ایسنا: معاون وزیر راه و شهرسازی متوسط قیمت خانه در تهران را متری ۳٫۸ تا چهار میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قیمت مسکن به کف بازار رسیده و متقاضیان مصرفی می‌توانند برای خرید اقدام کنند.

ابوالفضل صومعلو  اظهار کرد: بازار مسکن از ابتدای پاییز امسال روند ثبات به خود گرفته و اکنون متقاضیان به سمت بازار مسکن می‌آیند.

به گفته وی متوسط قیمت یک مترمربع خانه در مناطق ۲۲ گانه تهران به سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در برخی مناطق به چهار میلیون تومان می‌رسد.

صومعلو با اشاره به ماه‌های پایانی سال و پشت سر گذاشتن ۱۰ ماه از سال که مسکن را با رکود همراه کرد، افزود: با توجه به جداول موجود از قیمت‌ خانه در تهران،‌ بیشترین کاهش قیمت‌ها در نیمه اول سال و تا مهرماه صورت گرفت.

این معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کاهش قیمت مسکن در زمان رکود مسکن در سال جاری ایجاد شد، افزود: نیمه دوم سال جاری با ثبات نسبی قیمت مسکن همراه بود.

از خرداد ماه امسال رکود بر بازار مسکن حاکم شد و این رکود تاکنون هم ادامه دارد که دست‌اندرکاران معتقدند اکنون بهترین زمان خرید خانه است و این زمان نیز در روزهای پایانی سال بهتر هم خواهد بود.

با پست سر گذاشتن ۱۰ ماه رکود در بازار مسکن، در نهایت قیمت مسکن نسبت به پارسال ۲۵ درصد کاهش یافته و به گفته مشاوران املاک جای چانه‌زنی هم وجود دارد و فروشندگان تا ۱۰ درصد تخفیف را هم قائل هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر