4

سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟

  • کد خبر : 117242
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

در بین گزینه‌های جانشینی برای خولیو ولاسکو در رأس کادر فنی تیم ملی، “آناستازی”، “مک کاشین” و “برناردی” از شانس بیشتری برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران رسماً برای فسخ قراردادش آخر هفته به تهران سفر می‌کند. اما فدراسیون والیبال پیش از اینکه سفر خداحافظی ولاسکو را با تیم ملی والیبال ترتیب دهد با چند گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی والیبال مذاکره کرده است.

آناستازی:

شاگرد معروف خولیو ولاسکو که بسیاری معتقدند در کسب افتخارات جهانی می تواند جا پای استادش بگذارد. او پیش از این هدایت تیم های ایتالیا، اسپانیا و لهستان را برعهده داشته است. قهرمانی های متعدد آناستازی با ایتالیا و لهستان نام او را در بین بهترین مربیان جهان جای داده است.

سرپرست تیم ملی والیبال پیش از این گفته بود که آناستازی گزینه اصلی هدایت تیم ملی بوده است. البته مشکلی سر راه قرارداد با آناستازی وجود دارد. این مربی نامدار با وجود اختلاف نظر با فدراسیون لهستان عملا یک سال دیگر با فدراسیون این کشور قرارداد دارد و در صورت عدم موافقت فدراسیون لهستان نمی تواند با هیچ کشور و حتی تیم باشگاهی قرارداد امضا کند.

مک کاشین:

مربی ۴۵ ساله که متولد نیوزلند است ولی ساکن آمریکا است، یکی دیگر از گزینه های مورد نظر فدراسیون والیبال می‌باشد. او کار خود را با مربیگری در تیم های ایالتی امریکا آغاز کرد. پس از هدایت تیم ملی والیبال آمریکا افتخارات زیادی را بدست آورد. او مدال نقره مسابقات جام بزرگ را با تیم ملی آمریکا به گردن آویخت. مک کاشین مدال طلای المپیک ۲۰۰۴ را نیز در کارنامه دارد. هدایت تیم ملی والیبال زنان آمریکا و کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۱۲ از دیگر افتخارات اوست.

قبل از اینکه ولاسکو سرمربی تیم ملی ایران شود، مک کاشین تمایل خود را برای هدایت تیم ملی والیبال ایران اعلام کرده بود. حالا باید دید این مربی با تجربه پس از مذاکرات اولیه این بار به توافق نهایی با مسئولان فدراسیون والیبال ایران می رسد؟

لورنزو برناردی:

همیشه از برناردی به عنوان شاگرد مکتب والیبال ایتالیایی ولاسکو یاد می شود. خولیو ولاسکو علاقه بسیار زیادی به برناردی دارد. اگر چه کفه موفقیت های او در مقایسه با دو گزینه دیگر فدراسیون والیبال خیلی سنگین نیست اما از آنجایی که مسئولان با صلاحدید خولیو ولاسکو، سرمربی جدید تیم ملی را تعیین می کنند، شانس وی از سایر کاندیدا بیشتر است.

برناردی به عنوان یک والیبالیست دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی در اروپا دارد. همراه ایتالیا دو بار قهرمان مسابقات جهانی شده است. در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا هم مدال نقره گرفت. این مربی جوان هدایت باشگاه ویگل لهستان را برعهده دارد و با این تیم در مسابقات باشگاه های اروپا خوش درخشیده است.

بر اساس این گزارش؛ طبق گفته‌های برخی مسئولان فدراسیون والیبال گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی از هم اکنون انتخاب شده و سرمربی جدید حتی به تأیید خود ولاسکو نیز رسیده است. قرار است معرفی سرمربی جدید پس از ورود ولاسکو به ایران انجام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117242

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر