2

خودرویی با مصرف و قیمت فوق بهینه! +تصاویر

  • کد خبر : 117260
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

خودروهای هیبریدی و الکتریکی از سیستم های گران قیمتی برخوردار هستند که افزایش قیمت آنها نسبت به خودروهای بنزینی را موجب شده و از این رو، مصرف کنندگان تمایل کمتری به خرید آنها نشان می دهند. اما الیو موتورز با معرفی خودرو P4 می تواند معادلات موجود در این زمینه را بر هم بزند.

زیست نیوز: خودروهای هیبریدی و الکتریکی از سیستم های گران قیمتی برخوردار هستند که افزایش قیمت آنها نسبت به خودروهای بنزینی را موجب شده و از این رو، مصرف کنندگان تمایل کمتری به خرید آنها نشان می دهند. اما الیو موتورز با معرفی خودرو P4 می تواند معادلات موجود در این زمینه را بر هم بزند. این خودرو دارای سه چرخ بوده و قابلیت حمل دو سرنشین را دارد. اما نکته جالب توجه درباره P4 مصرف سوخت معادل با ۱۳۵ کیلومتر در هر گالن و قیمت تنها ۶ هزار و ۸۰۰ دلاری آن است.

این خودرو با طول ۴۰۶ سانتیمتر و فاصله دو محور ۲۸۰ سانتیمتر برای استفاده افرادی با قد ۱۸۵ سانتیمتر و وزن ۱۰۰ کیلوگرم مناسب بوده، اما بلند قدترین فردی که سوار این خودرو شده ۲۰۷ سانتیمتر و سنگین ترین فرد ۱۶۵ کیلوگرم وزن داشته اند. در داخل خودرو جایگاه سرنشینان به صورت پشت سر هم طراحی شده است. از امکانات ایمنی خودرو P4 می توان به رول کیج و سه ایربگ اشاره کرد.

زیر کاپوت P4 یک پیشرانه ۰٫۹ لیتری سه سیلندر با توانایی تولید ۵۵ اسب بخار نیرو قرار دارد. خریداران می توانند بین جعبه دنده غیر خودکار پنج سرعته و یا نمونه خودکار یکی را انتخاب کنند. دامنه حرکت این خودرو با یک باک پر برابر با ۱۰۸۱ کیلومتر با مصرف ۱۳۵ کیلومتر در هر گالن اعلام شده است. میزان مصرف سوخت P4 در شهر برابر با ۷۸ کیلومتر در هر مایل است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117260

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]