2

شرایط ثبت‌نام در مدارس و مراکز پیش دانشگاهی به صورت داوطلب آزاد

  • کد خبر : 11752
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۶:۳۸

افق نیوزبه نقل از سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان اعلام کرد: از مهرماه سال جاری دانش آموزان مشمول که قصد ادامه تحصیل به صورت داوطلب آزاد را دارند برای ثبت نام به منظور ادامه تحصیل باید برگ آماده به خدمت ارائه کنند و ادامه تحصیل آنها نیز تا موعد اعزام تعیین شده مجاز خواهد […]

افق نیوزبه نقل از سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان اعلام کرد: از مهرماه سال جاری دانش آموزان مشمول که قصد ادامه تحصیل به صورت داوطلب آزاد را دارند برای ثبت نام به منظور ادامه تحصیل باید برگ آماده به خدمت ارائه کنند و ادامه تحصیل آنها نیز تا موعد اعزام تعیین شده مجاز خواهد بود.

لازم به تاکید است که مسئولان هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها و مراکز پیش دانشگاهی مجاز به ثبت نام دانش آموزان مشمول فاقد برگ آماده به خدمت به صورت داوطلب آزاد نیستند.

دانش آموزانی که به سن مشمولیت رسیده و به صورت حضوری در مقطع متوسطه به تحصیل اشتغال داشته باشند تا ۲۲ سالگی مجاز به تحصیل در مقطع متوسطه و تا ۲۴ سالگی مجاز به تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی هستند.

همچنین برابر توافق انجام شده با وزارت آموزش و پرورش در سال جاری برای همه دانش آموزانی که به تحصیل اشتغال دارند باید از سوی وزارت آموزش و پرورش درخواست معافیت تحصیلی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11752

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]