4

محمد رضا مدحی عامل نفوذی وزارت اطلاعات بود.

  • کد خبر : 1181
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱

یک مقام امنیتی با اشاره به جزئیات نفوذ دستگاه امنیتی کشورمان در کانون اپوزیسیون خارج از کشور و فرایند شکست پروژه آمریکایی – صهیونیستی «دولت در تبعید» تصریح کرد محمد رضا مدحی عامل نفوذی وزارت اطلاعات بود. این مقام امنیتی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: به شکست کشاندن پروژه آمریکایی – […]

یک مقام امنیتی با اشاره به جزئیات نفوذ دستگاه امنیتی کشورمان در کانون اپوزیسیون خارج از کشور و فرایند شکست پروژه آمریکایی – صهیونیستی «دولت در تبعید» تصریح کرد محمد رضا مدحی عامل نفوذی وزارت اطلاعات بود.

این مقام امنیتی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: به شکست کشاندن پروژه آمریکایی – صهیونیستی «دولت در تبعید»، نمایشگر اقتدار و توانمندی سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابل دسایس و اقدامات اطلاعاتی سرویس های جاسوسی غرب شمرده می شود.

وی با اشاره به نحوه انتخاب مدحی به مسوولیت یکی از بخشهای دولت در تبعید وایجاد شورای ۳۰ نفره برای فعالیت‌های ضد انقلابی در حوزه‌های مختلف بیان داشت: زمانی که قرار شد این شورا برای مدیریت و هدایت عملیات‌های خرابکارانه در ایران و براندازی نظام جمهوری اسلامی در پادگانی در تل‎آویو مستقر شوند، عملیات نجات مدحی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شد و وی به کشور بازگشت.

در مستند «الماسی برای فریب» که شب گذشته از شبکه اول سیما پخش شد، ‌جزئیات نفوذ به گروه های ضد انقلاب توسط محمدرضا مدحی به تصویر کشیده شد.

این مستند روایتی از نفوذ دستگاه اطلاعاتی کشورمان در کانون اپوزیسیون خارج‌نشین و نمایشگر اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج) در برابر دسایس سرویس‌های جاسوسی غرب است.

مستندی که نشان می دهد دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ضمن اشراف اطلاعاتی ایران در فراسوی مرزهای جغرافیایی چگونه با اقدامات شان دستگاه های جاسوسی آمریکا و غرب را به سخره می گیرند.

نکته جالب توجه این که این پروژه همزمان با فضای آشفته فتنه ۸۸ در خارج کشور در حال انجام بود و نفوذ و حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) در جلسات و محافل این پروژه ضد ایرانی حاکیت از آن دارد که ماموران اطلاعاتی ایران نه تنها تحرکات فتنه گران داخلی را مهار کردند بلکه خاکریزهای مقابله با دشمن را فراسوی مرزهای ایران در کنترل دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به نام خدا
    با سلام ،ضمن تقدیر وتشکر از هوشیاری سربازان گمنام امامزمان (ص)، ایکاش این مطلب را درمطبوعات درج واز صدا وسیما به تصویر نمیکشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر