4

انتصاب های جدید در شهرداری تهران

  • کد خبر : 118401
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴

گویا ماجرای انتصابات مدیران احمدی نژاد در شهرداری تهران پس از دیدار محمد باقر قالیباف و محمود احمدی نژاد کلید خورده است.شهردار تهران قصد دارد دادوش هاشمی استاندار سابق کرمانشاه را به عنوان معاون مالی و اداری شهرداری تهران انتخاب کند. او هم اکنون به عنوان قائم مقام معاون مالی و ادرای شهرداری تهران در حال فعالیت است.

گویا ماجرای انتصابات مدیران احمدی نژاد در شهرداری تهران پس از دیدار محمد باقر قالیباف و محمود احمدی نژاد کلید خورده است.شهردار تهران قصد دارد دادوش هاشمی استاندار سابق کرمانشاه را به عنوان معاون مالی و اداری شهرداری تهران انتخاب کند. او هم اکنون به عنوان قائم مقام معاون مالی و ادرای شهرداری تهران در حال فعالیت است.

انتصاب های اخیر یاران احمدی نژاد توسط محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران به شائبه همگرایی این دو چهره سابقا رقیب اصولگرا پس از دیدارشان در ۱۳ آبان دامن زده است.

به گزارش  خبرنگار پیام نو گویا محمد باقر قالیباف، شهردار تهران اختلافات گذشته اش با محمود احمدی نژاد را فراموش کرده و با سپردن پست های کلیدی شهرداری تهران به یاران و دوستان احمدی نژاد قصد دارد کدورت های گذشته را رفع کند.

از قرار معلوم ماجرای انتصاب مدیران احمدی نژادی در شهرداری تهران گویا پس از دیدار محمد باقر قالیباف و محمود احمدی نژاد صورت گرفت. دیداری که در ساختمان لادن صورت گرفت. بنابر اطلاعات منابع آگاه انتصاب های امروز محمد باقر قالیباف در همین دیدار ۲ ساعته با محمود احمدی نژاد شکل گرفته است. دیداری که در تاریخ ۱۳ آبان ماه سال جاری صورت گرفت و یک ماه پس از آن در تاریخ ۱۱ آذرماه سال جاری شهردار تهران،  محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی در دولت دهم  و یکی از نزدیکان محمود احمدی نژاد را به سمت معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران انتخاب کرد.

صلاحی در زمان مدیریت احمدی نژاد درشهرداری تهران به عنوان مدیرعامل میدان و تره بار شهرداری تهران انتخاب شد. هنگامی که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور شد، صلاحی به عنوان مشاور دولت در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انتخاب شد. او در دولت نهم در پست های دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، رئیس هیات مدیره اتاق تعاون مرکزی، عضو هیات رئیسه فدراسیون بیسبال، راگبی، سافت بال و کریکت و قائم مقام وزیر تعاون فعالیت کرده است.

انتخاب بعدی قالیباف از میان احمدی نژادی ها، عزیز عیسی پور از افراد فعال در ستاد احمدی نژاد است. عیسی پور درتاریخ ۸ دی ۹۲ مدیر کل رفاه شهرداری تهران شد. عیسی پور در زمانی که احمدی نژاد شهردار بود، ریاست شرکت خودرو سرویس شهرداری را به عهده داشت.

علی محمد شاعری که در ۷ شهریور ۹۲ از سمت قایم مقامی سازمان محیط زیست کنار رفت و چند ماه بعد جایگزین محمد هادی حیدر زاده در ستاد محیط زیست شهرداری تهران شد. وی مدتی هم در دولت نهم استاندار گلستان بود.

رمضان پور قاسم مدیر حراست وزارت ارتباطات دولت دهم یکی دیگر از مدیران احمدی نژادی است که توسط قالیباف برای پست ریاست حراست کل شهرداری تهران انتخاب شده است.  این انتصاب در تاریخ ۳۰ دی ماه سال جاری صورت گرفت.

خبرنگار پیام نواطلاع کسب کرد  که شهردار تهران قصد دارد دادوش هاشمی که در تاریخ   ۲۵ آبان ماه سال ۸۸ به عنوان استاندار کرمانشاه دولت دهم انتخاب شد را به عنوان معاون مالی و اداری شهرداری تهران انتخاب کند. او هم اکنون به عنوان قائم مقام معاون مالی و اداری شهرداری تهران در حال فعالیت است.

به نظر می رسد قالیباف با این انتصاب ها به سرعت در حال بازگشت از مسیری است که در۸ سال گذشته به عنوان یکی از منتقدان دولت احمدی نژاد طی کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر