3

استعدادهای مستربین چگونه کشف شد + تصویر

  • کد خبر : 11843
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷

برای اولین بار رادنی اتکینسن، برادر بزرگتر روآن اتکینسن یا همان «مستر بین» معروف استعداد طنز او را کشف کرد. به گزارش خبرآنلاین، موفقیت عظیم در شبکه‌های تلویزیونی سراسر دنیا، جوایز مختلف و دو فیلم سینمایی و یک سریال کارتونی نشان می‌دهد «مستر بین» یکی از موفق‌ترین شخصیت‌های دنیای کمدی است. تا امروز همه این […]

برای اولین بار رادنی اتکینسن، برادر بزرگتر روآن اتکینسن یا همان «مستر بین» معروف استعداد طنز او را کشف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، موفقیت عظیم در شبکه‌های تلویزیونی سراسر دنیا، جوایز مختلف و دو فیلم سینمایی و یک سریال کارتونی نشان می‌دهد «مستر بین» یکی از موفق‌ترین شخصیت‌های دنیای کمدی است.

تا امروز همه این موفقیت را حاصل همکاری روآن اتکینسن و ریچارد کرتیس، نویسنده متن‌های «مستر بین» می​دانستند اما رادنی اتکینسن، برادر بزرگتر روآن در گفت‌وگویی اعلام کرده که او برای اولین بار پتانسیل‌های برادرش را کشف می‌کند.

رادنی گفت: «سال‌ها زحمت کشیدم تا روآن شخصیت بین را جدی گرفت، مردی که روی نیمکت پارک غذا می‌خورد و پتانسل تبدیل شدن به یک شخصیت جهانی را داشت.»

او افزود: «اوایل دهه ۱۹۷۰ بود و من آن موقع به عنوان استاد به دانشجویان دانشگاه ماینز در آلمان کمدی بریتانیا را درس می‌دادم. آن زمان به نظرم رسید که استفاده از کمدی بی‌کلام می تواند شیوه کمک آموزشی خوبی برای دانشجویان باشد. آنها باید برای نمایش کمدی نقد می‌نوشتند و اجرای بی‌کلام نیاز آنها به دانش زبان انگلیسی را رفع می‌کرد. نتیجه این کار یک موفقیت بزرگ در آموزش بود.»

برادر بزرگ «مستر بین» در ادامه گفت: «سرشت جهانی کمدی بی‌کلام و جذابیت جهانی آن امری مسلم بوده و هست و روآن همان سال‌ها چنین شخصیتی خلق کرده بود.» اما روآن اتکینسن چندان به شخصیت مخلوق خود اعتماد نداشت. رادنی درمورد پتانسیل‌های این شخصیت بارها با او صحبت می‌کند اما پاسخ روآن «غرولندهای زیرلبی» معروف مستر بین بود.

در هر حال به نظر می‌رسد صحبت‌های برادر بزرگتر روی روآن تاثیر می‌گذارد، اولین قسمت سریال «مستر بین» سال ۱۹۹۰ پخش شد و پخش آن تا سال ۱۹۹۵ ادامه داشت و هرقسمت آن را ۱۸ میلیون نفر تماشا می‌کردند.
رادنی اتکینسن که استاد دانشگاه است و مقالات گسترده‌ای در زمینه اقتصاد و سیاست منتشر کرده متولد ۱۹۴۸ است و روآن پنج سال از او کوچک‌تر است. او در خاتمه گفت: «نمی‌دانم نتیجه نصایح من بود یا تصمیم خود روآن اما بالاخره این شخصیت را جدی گرفت. در هر حال او که تشکری از من نکرد!»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11843

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر