2

“رابرت مردوخ” و “جمیز” پسرش محاکمه می شوند

  • کد خبر : 11862
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

قرار است رابرت مردوخ صاحب شرکت‌ رسانه‌ای نیوزکورپوریشن که رسوایی شنود غیرقانونی نشریه وی جنجال فراوانی در انگلیس به پا کرد، در دادگاه حاضر شود. ——————————- به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف، “رابرت مردوخ” و “جمیز” پسرش قرار است به دلیل رسوایی شنود غیرقاونی نشریه “نیوز آو د ورلد” در ماه […]

قرار است رابرت مردوخ صاحب شرکت‌ رسانه‌ای نیوزکورپوریشن که رسوایی شنود غیرقانونی نشریه وی جنجال فراوانی در انگلیس به پا کرد، در دادگاه حاضر شود.

——————————-

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف، “رابرت مردوخ” و “جمیز” پسرش قرار است به دلیل رسوایی شنود غیرقاونی نشریه “نیوز آو د ورلد” در ماه اکتبر در دادگاه حاضر شوند تا به سوالات درباره این مسئله جنجال برانگیز پاسخ دهند.

قاضی “لویسون” قرار است ریاست دادگاه را بر عهده داشته و همچنین گفته شده است احتمال دارد دیوید کامرون و دیگر سیاستمداران ارشد احتمالا در خصوص داشته رابطه با شرکت نیوز اینترنشنال یعنی شرکت مادر نشریه نیوز آو د ورلد مورد بازجویی قرار گیرند.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود قاضی لویسون با پخش زنده روند دادرسی مردوخ و پسرش مخالفتی نداشته باشد.

هفته نامه “نیوز آو د ورلد ” که از ۱۶۸ سال پیش تا کنون منتشر می‌شد دو ماه قبل مجبور شد با انتشار آخرین شماره خود به دلیل بر ملا شدن رسوایی‌های شنود غیرقانونی روزنامه نگاران آن فعالیت خود را متوقف کند.

این نشریه که زیر مجموعه شرکت “نیوز کورپوریشن ” متعلق به “رابرت مردوخ ” است به دلیل بر ملا شدن شنود غیرقانونی در کانون توجه رسانه‌های انگلیس و جهان قرار گرفت و با تیتر بزرگ “مشتکریم و خدانگهدار ” آخرین شماره خود را روی کیوسک مطبوعات به مخاطبان خود ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر