1

عزم همگانی دولت و ملت برای پیشرفت و حل مسائل جوانان

  • کد خبر : 11864
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰

علی سعیدلو رئیس سابق سازمان تربیت بدنی ظهر امروز (سه‌شنبه) طی سخنانی در مراسم معارفعه عباسی به عنوان اولین وزیر ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه دولت همواره از بخش ورزش حمایت کرده است به رویکرد فرهنگی دولت دهم اشاره و خاطرنشان کرد: دولت در این دور با رویکرد فرهنگی به ورزش و محتوای آن رسیدگی […]

علی سعیدلو رئیس سابق سازمان تربیت بدنی ظهر امروز (سه‌شنبه) طی سخنانی در مراسم معارفعه عباسی به عنوان اولین وزیر ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه دولت همواره از بخش ورزش حمایت کرده است به رویکرد فرهنگی دولت دهم اشاره و خاطرنشان کرد: دولت در این دور با رویکرد فرهنگی به ورزش و محتوای آن رسیدگی کرد که در این میان مسائل فرهنگی و انسانی ورزش در اولویت قرار گرفت.

وی درخصوص دوره مدیریت خود در سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه در طول این دو سال توفیقات خوبی در ورزش حاصل شده است و همه همت ما برای ورزش همگانی و ورزش قهرمانی بود، تاکید کرد: در ورزش همگانی با برنامه‌هایی که داشتیم فرهنگ ورزش صبحگاهی و شامگاهی جا افتاده است.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی گفت: در این ۹۴ هفته‌ای که بنده در ورزش بودم هر هفته یک قهرمانی در صحنه بین‌المللی داشتیم که این موفقیت‌ها نشان می‌دهد کسب موفقیت در سطوح آسیایی و جهانی تثبیت شده است.

سعیدلو با بیان اینکه با برنامه‌هایی که در بخش ورزش پیگیری کردیم به  اهداف سند چشم‌انداز رسیده‌ایم، سال ۸۹ را سال پرافتخار و زرینی برای ورزش ایران دانست.

وی در خصوص زیرساخت‌های ورزش و کارهای انجام شده در این حوزه یادآور شد: در این سال‌ها به اندازه چندین برابر سال‌های قبل زیرساخت‌های ورزشی ساخته شد.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی ادامه داد: در بخش بانوان نیز کارهای بزرگی شده است.

سعیدلو به پیگیری‌هایش جهت ایجاد شبکه ورزش در صدا و سیما اشاره و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های مسئولان ورزش کشور این شبکه راه‌اندازی شود.

وی به مسابقات المپیک نیز اشاره و خاطرنشان کرد:‌ با شناختی که از توانمندی و ظرفیت جوانان کشورمان دارم ما می‌توانیم در مسابقات المپیک ۱۰ مدال کسب کنیم که نیمی از مدال‌ها زرین خواهد بود و این موضوع قطعی است.

براساس این گزارش، مهرداد بذرپاش رئیس سابق سازمان ملی جوانان نیز طی سخنانی با بیان اینکه موضوع جوانان کم اهمیت‌تر از بخش ورزش نیست بلکه با اهمیت‌تر است ابراز امیدواری کرد: در وزارتخانه ورزش و جوانان حوزه جوانان مظلوم واقع نشود.

وی ادامه داد: برای این تعداد قشر جوان که آرمانخواه و در پی کمال هستند حتما کارهای زیادی باید انجام دهیم چرا که بحث جوانان همیشه مظلوم واقع شدند.

رئیس سابق سازمان ملی جوانان گفت: نگاه به جوانان در دولت نهم و دهم تغییر کرده و بهتر شد و الان نگاه مصرفی به جوانان دیگر نیست. چرا که قبلا شاهد بودیم می‌گفتند این همه جوان ازدواج، ‌مسکن و شغل می‌خواهد در حالی که این همه جوان خود پتانسیل زیادی است که می‌شود از آن استفاده کرد.

بذرپاش با اشاره به حاشیه‌های ورزشی یادآور شد: اخیرا موی بازیکنان موجب حاشیه می‌شود که می‌بینیم ورزش حاشیه‌های زیادی دارد در حالی که نباید مسئله جوانان مغفول واقع شود.

وی با بیان اینکه عزم همگانی دولت و ملت برای پیشرفت و حل مسائل جوانان است، گفت که بنده فکر نمی‌کردم به این مراسم دعوت شوم.

به گزارش فارس، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم گزارشی از برنامه‌های خود برای وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد.

خبرنگار :علی ولی پور الماس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر