4

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را در مشهد با چاقو مورد ضرب و شتم قرار دادند. + تصویر

  • کد خبر : 1190
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲

دو تن از افرادی که خود را هوادار تیم فوتبال پیام معرفی کردند، خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد را مورد ضرب و شتم قرار دادند. دو موتورسوار با ایجاد مزاحمت و سد راه برای خودروی “جواد طاری‌بخش ” خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد، اتومبیل وی را مجبور به توقف کردند و پس از […]

دو تن از افرادی که خود را هوادار تیم فوتبال پیام معرفی کردند، خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دو موتورسوار با ایجاد مزاحمت و سد راه برای خودروی “جواد طاری‌بخش ” خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد، اتومبیل وی را مجبور به توقف کردند و پس از بیرون کشیدن وی از اتومبیلش، او را با ضربات چاقو و مشت و لگد مورد ضرب و جرح قرار دادند.
این خبرنگار در توضیح صحنه حادثه گفت: در حال رفتن به مسیر خانه بودم که یک موتور سیکلت با ۲ نفر سرنشین به سرعت خودشان را کنار من رساندند و من را مجبور به توقف کردند و پس از پیاده شدن با ضربات چاقو تمام بدنم را مورد جراحت قرار دادند.

طاری‌بخش افزود: سال قبل هم پس از انتشار مطلبی در خصوص تیم پیام و افشا کردن فایل صوتی مدیران این تیم، افرادی با صورت بسته مقابل من ایستادند و بعد از ضرب و شتم اعلام کردند که “کاری می کنیم خبرت تیتر روزنامه‌ها شود “.
وی ادامه داد: دوشنبه نیز خبری را در خصوص سقوط تیم پیام منتشر کردم که بعد از اتمام کارم و در حالی که در مسیر منزل بودم اتفاق مشابهی برایم رخ داد.

این خبرنگار ورزشی تصریح کرد: این افراد وقتی سد راهم شدند و چاقو را زیر گلوی من گذاشتند، دقیقا با یادآوری اتفاق سال قبل گفتند که خانواده‌ام همین روزها باید منتظر جنازه‌ام باشند.

وی با ابراز تاسف از عدم پیگیری مسئولان استانی خاطرنشان کرد: امنیت جانی ما واقعا در خطر است. من متوجه نمی‌شوم چرا در حالی که با یک جستجو مقصر حادثه پیدا می‌شود اما کسی پیگیر قضیه نیست.

طاری‌بخش با بیان اینکه خبرنگاری در مشهد از سخت‌ترین مشاغل جهان است، گفت: واقعا معلوم نیست چرا چشممان را روی واقعیات بسته‌ایم. خبری که من دادم درباره سقوط پیام بود. چرا می‌خواهیم از این ماجرا فرار کنیم؟ فدراسیون رای به سقوط این تیم داده و وظیفه ما فقط اطلاع رسانی است. وگرنه ما هم هیچ علاقه‌ای نداریم این تیم را در دسته ۲ ببینیم.

به دنبال این اتفاق خبرنگاران و عکاسان ورزشی مشهد با تجمع مقابل استانداری خراسان رضوی خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولان شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1190

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر