4

سرمربی تیم فوتبال سپاهان جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی

  • کد خبر : 1193
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳

امیرقلعه نویی که این روزها صحبت از جدایی اش از تیم سپاهان مطرح شده است، با تلاش های یک تاجر که حاضر است میلیاردها تومان به این تیم تبریزی کمک کند، راهی این شهر خواهد شد تا در صورت رسیدن به توافق نهایی با مسئولان این باشگاه هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد. در این مورد […]

امیرقلعه نویی که این روزها صحبت از جدایی اش از تیم سپاهان مطرح شده است، با تلاش های یک تاجر که حاضر است میلیاردها تومان به این تیم تبریزی کمک کند، راهی این شهر خواهد شد تا در صورت رسیدن به توافق نهایی با مسئولان این باشگاه هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد.

در این مورد گفته می شود که امیرقلعه نویی امروز جمعه راهی تبریز خواهد شد تا مذاکرات نهایی را با مسئولان تراکتورسازی انجام دهد. البته این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که باشگاه تراکتورسازی این انتقال را تکذیب کرده است اما منابع نزدیک به این باشگاه حضور قلعه نویی را تایید کرده اند.

از سوی دیگر مصطفی آجورلو مدیرعامل پیشین باشگاه پاس تهران و استیل آذین که در حال حاضر مدیر تربیت بدنی سپاه است و تراکتورسازی نیز زیر مجموعه یکی از شرکت های سپاه است به تبریز سفر کرده تا امور مربوط به این باشگاه پرطرفدار را پیگیری کند.

به نظر می رسد با رفتن قلعه نویی به تبریز، فراز کمالوند مذاکراتی را با یکی از تیم های لیگ برتری به طور جدی پیگیری خواهد کرد اما اطلاعات خبرنگار مهر حاکی از آن است که این مربی جوان فصل آینده یکی از تیم های معروف لیگ دسته اول را هدایت خواهد کرد.

با توجه به شروع رسمی فصل نقل و انتقالات که از روز ۱۹ خردادماه آغاز شده است، به نظر می رسد قبل از اینکه بمب نقل و انتقالات در مورد بازیکنان منفجر شود این نیمکت مربیان تیم هاست که بیشترین بمب ها را آماده انفجار دارد و بزودی یکی پس از دیگری منفجر خواهند شد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر