5

برگزاری جشن بهبودیافتگان سرطان در گلستان

  • کد خبر : 120640
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰

جشن بهبودیافتگان سرطانی با موضوع «من با امید زنده‎ام» به همت یک بخش خصوصی و با حضور مریلا زارعی بازیگر سینمای ایران در گرگان برگزار شد.

دبیر جشن بهبودیافتگان سرطان پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش «من با امید زنده‎ام» در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این جشن برای کسانی ترتیب داده شد که با امیدشان به جنگ سرطان رفتند و آن را شکست دادند.

امیررضا رضائیان با بیان اینکه بخش خصوصی برای نخستین بار در برگزاری جشن بهبودیافتگان سرطانی ورود کرده است، تصریح کرد: مراسمات زیادی برای بیمارانی که درگیر سرطان هستند گذاشته شد اما هیچ کس برنامه‎ای برای افرادی که به مقابله با این بیماری پرداخته و سلامت خود را حاصل کردند نداشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت این تشکل از بهمن سال ۱۳۹۰ استارت زده شد، افزود: تشکلی که در قالب بخش خصوصی در آن فعالیت می‎کنیم فعلا ثبت نشده اما چندین سال است که به طور گسترده در این حوزه ورود کرده است.

دبیر جشن بهبودیافتگان سرطان خاطرنشان کرد: سختی‎هایی که بیماران سرطانی با آن دست و پنجه نرم می‎کنند با امید و توکل به خدا برطرف می‎شود.

رضائیان حضور متخصصان حوزه روانشناسی را در این مراسم مهم خواند و گفت: دو روانشناس در این مراسم با ارائه راهکارها و آسیب‎هایی که در این بیماری گریبانگیر افراد و خانواده‎ها می‎شود صحبت می‎کنند تا افرادی که درگیر این بیماری هستند بتوانند با مشکلات به راحتی کنار بیایند.

وی از دعوت یکصد بهبود یافته بیماری سرطان در این مراسم خبر داد و اظهار داشت: لیستی از دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان پنج آذر و مراکز درمانی تهیه شد که با تک‎تک این افراد تماس گرفتیم که خیلی از آنها تمایلی برای شرکت در مراسم نداشتند اما تعداد زیادی نیز ابراز علاقه کرده و حتی برای سخنرانی اعلام آمادگی کردند.

این مراسم امشب با حضور مریلا زارعی بازیگر سینمای ایران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=120640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر