4

موج دوم انتصابات در وزارت امور خارجه

  • کد خبر : 12069
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۲

بنا به اعلام منابع موثق، بعد از تغییراتی که در حوزه مدیریت وزارت خارجه و همچنین بعضی از نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت، در حوزه معاونین وزارت خارجه، “سید عباس عراقچی” سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن به معاونت آسیا منصوب خواهد شد که اخیرا حوزه کشورهای مشترک المنافع و قفقاز نیز به […]

بنا به اعلام منابع موثق، بعد از تغییراتی که در حوزه مدیریت وزارت خارجه و همچنین بعضی از نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت، در حوزه معاونین وزارت خارجه، “سید عباس عراقچی” سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن به معاونت آسیا منصوب خواهد شد که اخیرا حوزه کشورهای مشترک المنافع و قفقاز نیز به این حوزه اضافه شده است.

همچنین گفته می شود “حسین امیرعبداللهیان” مدیرکل خلیج فارس و خاورمیانه وزارت خارجه به سمت معاونت عربی و آفریقا منصوب خواهد شد.

علاوه براین، همانطور که در اخبار گذشته اعلام شده بود، “علی اصغر خاجی” سفیر جمهوری اسلامی ایران در بروکسل به جای “علی آهنین” معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه منصوب می‌شود.

علی آهنین نیز قرار است راهی پاریس شده تا به جای “سید مهدی میرابوطالبی” سفارت ایران در فرانسه را عهده دار شود.

با توجه به ریاست جدید وزارت خارجه به نظر می‌رسد که آقای صالحی وزیر امورخارجه در تلاش است تا با بهینه‌سازی ساختار وزارت خارجه و همچنین استفاده از مدیران و مسئولان جدید، ریاست رو به جلویی را در عرصه سیاست خارجی دنبال نماید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر